R
Raderad medlem 94602
I går fick vi ett låååångt mail från min Calibras nya ägare. Jag har varit så orolig att hen inte skulle kunna ta Iba till sitt hjärta efter att ha fått det krossat av Slyngeln. Jag har också varit orolig för att hen ska ha varit besviken på oss för att det blev som det blev med den valp hen köpte av oss efter att ha längtat och planerat så väl.
Men mailet innehöll bara positivt. Hen var så otroligt nöjd och lycklig över Iba och gav hunden långa kärleksförklaringar. Även hens familj och vänner var jätteglada i hunden och hon funkade klockrent på ägarens jobb. I träningen, i klubbmiljön och det sociala livet var hon en dröm.
Vi fick också massa kärleksförklaringar för vår roll runt bytet av hundarna
Phu... känns så skönt!!! En lättnad.
Frågan är bara vad det ska bli av Slyngeln. Vi har jättefin coachning av vår tränare och erfarna medlemmar i klubben men Slyngeln förbryllar även dessa
Men mailet innehöll bara positivt. Hen var så otroligt nöjd och lycklig över Iba och gav hunden långa kärleksförklaringar. Även hens familj och vänner var jätteglada i hunden och hon funkade klockrent på ägarens jobb. I träningen, i klubbmiljön och det sociala livet var hon en dröm.
Vi fick också massa kärleksförklaringar för vår roll runt bytet av hundarna
Phu... känns så skönt!!! En lättnad.
Frågan är bara vad det ska bli av Slyngeln. Vi har jättefin coachning av vår tränare och erfarna medlemmar i klubben men Slyngeln förbryllar även dessa