Frodo rullade sig i grävlingskit efter jobbet igår, och fick bada före läggdags. Bebisarna hjälpte till att torka av honom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Naaaaaaaaaaw vad lidande han ser ut.Frodo rullade sig i grävlingskit efter jobbet igår, och fick bada före läggdags. Bebisarna hjälpte till att torka av honom
Piiiiinsamt jue!Naaaaaaaaaaw vad lidande han ser ut.
Allergisk och tycker inte om katter.En katt?
Norrtälje
ICA Flygfyren?Norrtälje
Tinja och Benji fick luncha på två av de minsta bitarna. Blev riktigt förvånad, Benji svalde faktiskt inte hela utan låg och tuggade och NJÖT! Min labbe har en uns vett? Sen när??
Båda två tyckte det var supergott och jag satt bara och njöt av att titta på dem
Frodo rullade sig i grävlingskit efter jobbet igår, och fick bada före läggdags. Bebisarna hjälpte till att torka av honom
Det blev bättre sen, han sov under täcket med mig hela nattenEn Kränkt BC med migrän
Det blev bättre sen, han sov under täcket med mig hela natten
Ja. Världens konstigaste kramhund. Speciella FrodoKramterapi
Manvadå?Var på mantrailing igår kväll i blåst och regn. Så igen i förmiddags, i blåst, regn och hagel. Nu är jag kall och trött! Måste skaffa bättre hundkläder. Igen.
Men jäkligt roligt är det!
Manvadå?
Åh, IDspår är fantastiskt kul!ID-spår med människor. Diverse översättningsförsök från olika filosofier/skolor har lett till namnet mantrailing som jag tycker är hysteriskt roligt och tänker vägra släppa!
Hon är verkligen så snyggPå gårdagens promenad fick jag verkligen kvitto på all träning. Gripan var 20-30 m framför mig på grusvägen i en krök. Ser hur hon spetsar öronen och tar ett par snabba språng. Kallar in och tokan vänder på en femöring. Skickar bollen till henne och sen när jag ber henne vänta kvar hos mig får jag tjata lite på henne, vilket aldrig händer annars så jag kopplar henne. När jag kommer ca 15 m från den plats hon vände så blir alla hundarna intresserade och lilla Ninja börjar dra som en tok och skälla tror aldrig hon gjort det innan
Så det var vilt, ca 15-20 m ifrån henne och hon vände på en femöring och kom i full fart