Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycklig labrador på jakt
så glad att man knappt vet vad man ska ta sig till!
Åhhhh, jag vill börja träna agility. Tror dåren skulle älska det.
Go for it!
Eller hur Han går nästan av på mitten!
När man ser hundarna i sitt rätta element så här har jag så otroligt svårt för de som vill köpa dem för typ... lydnad, enbart
Lååååångt, svindyrt och hittar ingen kurs
Va? Har du agility??? Varför har du inte sagt något???!!!Jag har en imorgon - inget är väl för långt bort för kvalitet!?
Va? Har du agility??? Varför har du inte sagt något???!!!
Jaja, då förstår jag. Jag har ju inte börjat valpkursen med lillstjärnan än - varför måste ni lägga det på samma dag??? Det var faktiskt Hajen jag tänkte på ang agility. Så du får faktiskt vara så god att hålla en sån kurs sen! (Jag litar ju inte på någon annan )Haha, nej det har jag inte riktigt.
Bara prova-på, en ny sport varje gång - men den kanske du kommer på med nya stjärnan någon gång?
(Eller för all del med Hajen också! )
Kul!@Vastgota Gissar att vi ska gå samma valpkurs då Min "hemmaklubb" hade ingen passande så det fick bli Eslöv
Borja fot gaendet med att ta ett eller tva steg bakat. Tala sedan om (Hoppsan, det ser inte bra ut) nar hunden inte gor ratt och berom (Braaaa) nar den gar ratt. Samt, som TantAgda sa, belona bakom. Ett satt att gora som TantAgda, men man kan fa negativa foljder av det, och da finns andra satt.
Om du belondar med godis i handen, locka hunden att snurra (ut fran dig) och mata bakom. Eller om hunden klarar en extern beloning, satt ut en skal med belodningen/bollen/kamp stocken sa att nar du ger frikomandot ar det bakom hunden.
Sjalv anvander jag det forsta (borjar med ett steg bakat, da satter de sig inte for langt fram) och det sista med extern beloning. Funkar jatte bra och om hunden kryper fram medan vi gar sa sager jag "Nope" och saktar in eller backar ...
Dessutom jobbar jag mycket med att hunden ska "hitta vanster ben" och komma in ratt bade nar jag star still och gar.
Oh, och nar hunden borjar krypa frammat vand tvart at vanster sa den maste backa undan snabbt. Ingen tillsagelse, bara tvarvand. Det funkar oftast jatte bra.
@Vastgota Gissar att vi ska gå samma valpkurs då Min "hemmaklubb" hade ingen passande så det fick bli Eslöv