Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderade lite på vilken tråd jag skulle lägga frågan i, men hoppas att den inte är helt malplacerad här.
Sitter och fixar med kennelns hemsida. Själv hatar jag när det är undermenyer efter undermenyer efter undermenyer, men inte mer än vad jag tröttnar på att scrolla i en evighet.
På sidan för presentationerna av hundarna har jag idag alla på samma sida, så man får scrolla. Upplägget är så gammalt att det från början var tre hundar så då såg det OK ut, men nu med >fem börjar det bli svårt att få överblick. Likaså på kullens sida, där finns än så länge bara varje valps namn och en bild från de var pyttesmå.
Är det bättre att varje hund får en helt egen sida? Det innebär ju att det blir många menynivåer: Mina hundar- samlingssida med länkar - individsida. Kullar- samlingssida med länkar- individsida. Till salu - samlingssida med länkar -individsida.
Och vilken information tycker ni är intressant att se om varje hund? Beskrivning, länk till databasen med tävlingsresultat osv, kort om höftstatus osv, bilder, filmer?
Är det intressant med födselvikter/viktkurvor på valparna?
Du är som mig, kommer på massa bra ideér och funderar en massa när man egentligen bör sova.Funderar på om det skulle vara möjligt att bygga sig en egen släpharemaskin, för att kunna låta dårarna jaga trasa rakt fram... Varför funderar jag på sådant när jag istället borde sova?!
Djursjukhuset Anicura i Jönköping avråder jag starkt ifrån. Otroligt slarvigt och stressigt därHm, vet inte om detta är utanför forumreglerna kanske, men finns det någon klinik i södra Sverige (Småland/Halland/Västra Götaland) som ni rekommenderar särskilt för HD-/ED-röntgen, alternativt som ni verkligen avråder ifrån?
Skicka gärna PM om ni inte vill skriva i tråden
Djursjukhuset Anicura i Jönköping avråder jag starkt ifrån. Otroligt slarvigt och stressigt där
Haha jaha! Ja alltså jag tycker att det är helt sjukt att inget görs De är ju inte direkt kända för att vara en bra klinik sas.Ja, den kliniken har jag inte särskilt mycket till övers för sedan tidigare Så det var inte ett alternativ, men det är ju inte lätt att veta för er Skönt att det inte bara är jag som tycker att den kliniken är skrämmande dålig!
Haha jaha! Ja alltså jag tycker att det är helt sjukt att inget görs De är ju inte direkt kända för att vara en bra klinik sas.
Hm, vet inte om detta är utanför forumreglerna kanske, men finns det någon klinik i södra Sverige (Småland/Halland/Västra Götaland) som ni rekommenderar särskilt för HD-/ED-röntgen, alternativt som ni verkligen avråder ifrån?
Skicka gärna PM om ni inte vill skriva i tråden
Partille Djurklinik i Göteborg. Mycket nogranna.
Tack för tips! Partille är en bit att åka, men det kan ju helt klart vara värt
Har bara hört gott om kliniken i LjungbyTack för tips! Partille är en bit att åka, men det kan ju helt klart vara värt
Vi har valpköpare som åkte från Östersund för att röntga där. De har röntgat samtliga 4 hundar där
Har bara hört gott om kliniken i Ljungby
Jäklar Uppfödaren vill helst att jag åker till en hen rekommenderar i Stockholm, men det känns lite overkill
Egentligen är jag av åsikten att en bra höft är en bra höft oavsett var den röntgas - så länge den röntgas korrekt så klart. Vet inte varför jag är mer nojig med labben än vad jag varit med de andra hundarna.