Vem rekommenderar dom i Stockholm? Bara sex månader kvar innan det är dags för min.
Hon röntgar alla sina hos Kicki på Albano
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem rekommenderar dom i Stockholm? Bara sex månader kvar innan det är dags för min.
Hon röntgar alla sina hos Kicki på Albano
Jag väljer alla gånger lång resväg till bra klinik framför medioker klinik på närmare håll. Jag passerar två stora djursjukhus och en mindre klinik på vägen till "min"(fantastiska) veterinär. Just höftledsröntgen tycker jag väl dock inte ska spela nån större roll!Tack för tips! Partille är en bit att åka, men det kan ju helt klart vara värt
Nu är hund jäkeln billig!
Jävla Tant Karin satt i sovrummet och tuggade sönder mina spetstrosor
Hon är nog på g in i löp och piper hela tiden, vill jämt ut och försöker smita till grannhunden när hon tror att jag inte ser
Hon får hellre tugga dem än att springa till grannen och få för sig någotDu får förklara för henne att man inte ska tugga sönder spetstrosorna när man ska smita till grannen, man ska ta på dem.
Jag väljer alla gånger lång resväg till bra klinik framför medioker klinik på närmare håll. Jag passerar två stora djursjukhus och en mindre klinik på vägen till "min"(fantastiska) veterinär. Just höftledsröntgen tycker jag väl dock inte ska spela nån större roll!
Så värt det, ringde 08:10 imorse om Tidus tass, kl 09:30 var vi på röntgen - trots att de var fullbokade...
Jag tror jag ska skicka mopsen till @AraSlei Hon är som en mini me av Otis,drar (hänger i både gardiner o kökshanduk) ,sliter i filtarna i soffan som Gissa sover på o den jag har ifall jag fryser,förstör saker (idag blev det hål i mina långbyxor medans jag borstade tänderna) ,är på allt hela tiden släpar ut saker från huset ut på gården
Haha Skicka hit henne, här är Otis-säkrat och hon kommer få leka tills hon inte vill se en wachtel eller en labbe igen
Jag hann ta kortet innan det small från vänster.............
Jag hann ta kortet innan det small från vänster.............
Hon är inte så långnosad men håller tyvärr igång ett par timmar åt gången om man inte säger till henne.Du menar att hon har så lång nos att hon orkar leka en längre stund?
Pirayan lurar under täcket och uppskattar inte alls att någon försöker slita det av henneMan får nästan förstora bilden för att se hundnosen under täcket.
Det hör till att man åker på däng när man är en ohängd valp.Pirayan lurar under täcket och uppskattar inte alls att någon försöker slita det av henne