Jo, fast nu känns det bara som att det var korkat för jag borde ha fattat hur svårt det skulle vara för mig att slappna av

Jag har ju liksom facit redan från osteopaten hur lång tid det tog med honom trots att jag redan kände honom innan han började behandla mig. Det är ju inte riktigt samma sak, men jag tycker att det är tillräckligt nära för att jag skulle ha kunnat räkna ut det.
Det var för att jag verkligen försökte slappna av i början och när jag lyckades lite så fick ångesten fritt spelrum och jag kan verkligen inte hantera den så efter det så kunde jag inte alls slappna av för jag var så rädd för ångesten. Och ledsen blev jag för att jag tänkte för mycket på Ping och de andra hundarna och det kan jag inte heller hantera.
Jag vet inte. Hon bröt rätt mycket i språket så ibland hörde jag inte vad hon sa. Men mest tror jag att det var för att det blev alldeles för mycket på en gång med att gå igenom hela bakgrunden och så försöka behandla vid samma tillfälle. Jag hade nog behövt fasa in det så långsamt som med osteopaten för att det ska kunna funka, men det har jag inte råd med utan att sluta gå hos honom och det vill jag inte
Tack