Med tanke på att jag sov halva dagen så känns det inte så rejält

men jag är nöjd ändå. Och idag vaknade jag utvilad för första gången på jag minns inte när så de timmarna jag sov igår känns som att de verkligen behövdes. Det är synd att det är så extremt sällan jag lyckas sova på dagen bara för jag tror att jag hade mått bättre av att få sova någon timme extra ibland.
Idag blir det mycket för jag fick en tid redan idag hos veterinären till Sirenia och Floor för artroskoll och eventuellt cartrophen till Sirenia istället för nästa vecka. Kändes bättre att få det gjort på en gång nu när de hade en tid över eftersom metacamen snart är slut. Och efter veterinären så ska jag hämta bilen hos mamma för vi ska ha den när de är i Spanien. Det kommer att underlätta mycket att ha tillgång till bil ett par veckor så vi kan göra de ärenden som halkat efter pga brist på bil.
Jag vill göra jättemycket idag för jag känner mig piggare, men det är städning imorgon, praktik på torsdag, osteopaten på fredag och utställning på lördag så jag måste försöka ta det lugnt så jag har energi över till allt det också. Jag hade nog helst velat ställa in städningen och praktiken, men det känns inte bra att göra nu när jag äntligen har kommit igång med praktiken igen