Jag vet inte. Egentligen är det ju sådant jag redan visste, men jag har så svårt att översätta en viss situation till en annan och har alltid haft. Det har blivit bättre för att jag har tränat på det så mycket, men det kommer ändå tillbaka för att jag inte klarar att gå och tänka på det hela tiden.
Jag hade ju städningen tidigare på dagen också och hypnosen var rätt så sent så det spelade säkert också in för jag var både trött och hann bygga upp en massa nervositet och ångest innan. Jag funderar på att prova igen, men jag behöver träna på att slappna av själv först och det är inte lätt. Jag fick tips om en app från hon som gjorde hypnosen, men den funkar inte ordentligt i gratisversionen så jag behöver hitta någon annan.
Ja, det är helt klart ångesten och meningslösheten som är de största problemen psykiskt och det är extremt jobbigt. Ångesten kan jag ju till viss del få bort med stesoliden, men det är ingen lösning utan det fyller troligen bara den mentala ryggsäcken ännu mer. Allt som är jobbigt stoppar jag så långt ned som det bara går utan att bearbeta det först för jag vet inte hur