Fortsätt försöka

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Lyan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 133
  • Visningar Visningar 81 030
Tredje dagen med modafinil och jag mår ännu sämre. Är det någon annan som tar eller har tagit den och vet om det kan ta ett tag för den att verka ordentligt? Jag har svårt att hitta någon tydlig information om den. Vet inte om det överlag inte finns så mycket information eller om det är vajsing på min google fu pga väck i huvudet

Jo jag vet, men vad kommer de göra? Det var inget av ekonomiskt värde där, bara värdefullt för mig. Ringde till fastighetsbolagets kontor men de totalnekade såklart att det är de som har tömt trots att jag vet att de tidigare har slängt saker från förråden för andra hyresgäster

Fast du betalar för en lokal och dom kommer och tar bort alla saker utan att ens säga till dig så är det ju stöld och du bör prata med polisen, om det är värdefullt har inte med saken att göra dom har inte rätt att ta dina saker ändå

Fast du betalar för en lokal och dom kommer och tar bort alla saker utan att ens säga till dig så är det ju stöld och du bör prata med polisen, om det är värdefullt har inte med saken att göra dom har inte rätt att ta dina saker ändå
Det är inte lokalen de har tömt utan gallerförrådet nere i källaren som hör till lägenheten. Oavsett så får de ju inte göra så, men en annan hyresgäst har bråkat med dem i evigheter för att få ersättning för sina grejer som de slängde när det varit inbrott i hennes förråd. Liksom bara det tankesättet?! ”Oj, det har visst varit inbrott i förråden. Ska vi ta kontakt med de drabbade hyresgästerna? Nej, det är alldeles för jobbigt så vi skickar allt till tippen på en gång i stället” :banghead: :banghead:

Det är inte lokalen de har tömt utan gallerförrådet nere i källaren som hör till lägenheten. Oavsett så får de ju inte göra så, men en annan hyresgäst har bråkat med dem i evigheter för att få ersättning för sina grejer som de slängde när det varit inbrott i hennes förråd. Liksom bara det tankesättet?! ”Oj, det har visst varit inbrott i förråden. Ska vi ta kontakt med de drabbade hyresgästerna? Nej, det är alldeles för jobbigt så vi skickar allt till tippen på en gång i stället” :banghead: :banghead:
oavsett så är det olagligt att slänga eller flytta dina saker utan att meddela dig öht och eftersom det redan är problem med hyresvärden så är det polisen man ska prata med.

oavsett så är det olagligt att slänga eller flytta dina saker utan att meddela dig öht och eftersom det redan är problem med hyresvärden så är det polisen man ska prata med.
Ja, jag får ta tag i det. Måste bara orka. Men jag har inte varit där på evigheter så jag har ingen aning om när de tömt det och jag minns inte exakt vad som fanns där

Usch vad mycket ångest jag har nu igen 😭 har massor jag behöver göra men jag kan inte göra något alls och inte tänka heller 😭

Meh! De kan ju inte slänga dina saker vara så där?!
Det har varit tufft idag. Försök vara snäll mot dig själv :heart .

Fått lite städat med boendestödet och så sydde jag klart en väska innan i förmiddags så nu är jag helt slut igen. Lite mindre ångest än så länge (PEPPAR PEPPAR) iallafall, men bra mår jag inte

Somnade någon gång mellan 2-3 natten till igår. Slutade med att jag fick släpa fram extramadrassen och lägga mig i extrarummet för jag stod inte ut med snarkandet och varje snarkning gick som en såg genom kroppen trots att öronpropparna tystar ned jättemycket. Pojkvännen har iallafall tagit kontakt med vårdcentralen för snarkandet så vi får se om de kan göra något eller skicka honom vidare.

Så efter den natten var det inte roligt igår, men jag kom iallafall iväg till praktiken. Jag var inom dollarstore på vägen och köpte nytt moppskaft för det gamla gick av när jag skulle moppa och lite annat vi behövde. Jag har varit jätteduktig med mitt nyårslöfte att inte impulsshoppa, men igår fick jag ett ryck och köpte blekmedel till håret för jag fick för mig att jag ska färga allt rosa igen och det är ingen bra idé för underhållet är enormt och färgen är dyr. Ändå vill jag göra det så nu har jag beslutsångest 😫

Idag måste jag städa till marsvinen, men förutom det och Bella så har jag inga måsten så jag ska försöka att ta det lugnt idag. Viktångesten är dock ENORM så jag hoppas att jag kommer att klara att träna iallafall något. Jag borde göra en lista på varierade lätta övningar och göra något litet varje dag, men det lär väl inte bli av ändå 😑

Somnade någon gång mellan 2-3 natten till igår. Slutade med att jag fick släpa fram extramadrassen och lägga mig i extrarummet för jag stod inte ut med snarkandet och varje snarkning gick som en såg genom kroppen trots att öronpropparna tystar ned jättemycket. Pojkvännen har iallafall tagit kontakt med vårdcentralen för snarkandet så vi får se om de kan göra något eller skicka honom vidare.

Så efter den natten var det inte roligt igår, men jag kom iallafall iväg till praktiken. Jag var inom dollarstore på vägen och köpte nytt moppskaft för det gamla gick av när jag skulle moppa och lite annat vi behövde. Jag har varit jätteduktig med mitt nyårslöfte att inte impulsshoppa, men igår fick jag ett ryck och köpte blekmedel till håret för jag fick för mig att jag ska färga allt rosa igen och det är ingen bra idé för underhållet är enormt och färgen är dyr. Ändå vill jag göra det så nu har jag beslutsångest 😫

Idag måste jag städa till marsvinen, men förutom det och Bella så har jag inga måsten så jag ska försöka att ta det lugnt idag. Viktångesten är dock ENORM så jag hoppas att jag kommer att klara att träna iallafall något. Jag borde göra en lista på varierade lätta övningar och göra något litet varje dag, men det lär väl inte bli av ändå 😑

Håller tummarna att de kan hjälpa pojkvännen med snarkandet, ni kan ju inte ha det såhär.... :heart Mitt ex hade sömnapnè och fick andningsmaska som hjälpte till att hålla luftvägarna öppna medan han sov, då var det inget snarkande alls efteråt (men lite störig ljud från maskinen, dock inte alls i närheten).

Håller tummarna att de kan hjälpa pojkvännen med snarkandet, ni kan ju inte ha det såhär.... :heart Mitt ex hade sömnapnè och fick andningsmaska som hjälpte till att hålla luftvägarna öppna medan han sov, då var det inget snarkande alls efteråt (men lite störig ljud från maskinen, dock inte alls i närheten).
Hoppas verkligen det också!

Jag har sorterat, fotat, mätt och lagt ut en massa hundgrejer till salu och min hjärna är totalt och fullkomligt grillad nu

Jag har sådan fruktansvärt jävla ångest 😭 jag Gizmo ut men jag fick skoskav så kunde inte gå tillräckligt snabbt och tillräckligt långt. Jag vill ja min cykel tillbaka!

Jag lever. Typ. Är så jävla trött och full av stesolid nu så jag orkar inte ha ångest trots att den river i hela mig. Försöker distrahera mig fram tills jag kan försöka sova, men då lär jag väl inte kunna sova

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 635
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 322
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 863
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka