Somnade någon gång mellan 2-3 natten till igår. Slutade med att jag fick släpa fram extramadrassen och lägga mig i extrarummet för jag stod inte ut med snarkandet och varje snarkning gick som en såg genom kroppen trots att öronpropparna tystar ned jättemycket. Pojkvännen har iallafall tagit kontakt med vårdcentralen för snarkandet så vi får se om de kan göra något eller skicka honom vidare.
Så efter den natten var det inte roligt igår, men jag kom iallafall iväg till praktiken. Jag var inom dollarstore på vägen och köpte nytt moppskaft för det gamla gick av när jag skulle moppa och lite annat vi behövde. Jag har varit jätteduktig med mitt nyårslöfte att inte impulsshoppa, men igår fick jag ett ryck och köpte blekmedel till håret för jag fick för mig att jag ska färga allt rosa igen och det är ingen bra idé för underhållet är enormt och färgen är dyr. Ändå vill jag göra det så nu har jag beslutsångest
Idag måste jag städa till marsvinen, men förutom det och Bella så har jag inga måsten så jag ska försöka att ta det lugnt idag. Viktångesten är dock ENORM så jag hoppas att jag kommer att klara att träna iallafall något. Jag borde göra en lista på varierade lätta övningar och göra något litet varje dag, men det lär väl inte bli av ändå