Jo, jag vet. Men jag har inte alls hängt med varken viktuppgången eller att gå från att se jätteung ut till att se äldre ut än min ålder för jag har fått så mycket rynkor runt ögonen. Rynkorna har verkligen gått från lite linjer till rejäla rynkor på ett par månader och att jag har så mörka ringar under ögonen jämt gör ju inte saken bättre heller. Concealer och foundation för att dölja det mörka gör dessutom rynkorna mycket värre så det kan jag inte heller använda.
Tidigare har jag nästan bara använt vinklar för att se bättre ut, men nu klarar jag knappt att titta på oredigerade bilder av mig själv för jag tycker att jag ser så gammal och sliten ut oavsett vinkel

Så jag har börjat lägga ett filter över rätt många bilder för att jämna ut hudtonerna och så ler jag inte längre på selfies. Och när andra tar bilder av mig så ser det ännu värre ut eftersom jag då inte kan kontrollera vinklarna. Bilden från igår har pojkvännen tagit lite ovanifrån så jag ser ut som en fyrkantig tax och eftersom jag tramsade precis när han tog den så ser jag ut som en galning i ögonen