Fortsätt försöka

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Lyan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 252
  • Visningar Visningar 87 081
Tredje dagen med modafinil och jag mår ännu sämre. Är det någon annan som tar eller har tagit den och vet om det kan ta ett tag för den att verka ordentligt? Jag har svårt att hitta någon tydlig information om den. Vet inte om det överlag inte finns så mycket information eller om det är vajsing på min google fu pga väck i huvudet

Det kanske är lite sent nu, men om du vill får du gärna skriva på pm om det är något du skulle vilja berätta för någon men inte vill skriva ut här.

Hoppas du får en bra natts sömn och att det känns bättre imorgon! :heart
Tack 💖 Känns inte lika kris idag, men ändå jobbigt. Jag ska försöka komma ut i solen med Bella och hoppas på att vi kan ta oss till gräsplockarängen utan för mycket ångest för nu borde det vara gräs där till marsvinen

Blockera blockera blockera säger jag bara, det som är bra med instagram. Och ha det privat.

Vet inte om man får tipsa här, men tipsar indirekt om att söka TFP fotograferingar grupper på Facebook, det kryllar av kvinnliga trevliga fotografer i dom grupperna. Ta absolut inte någon manlig vid sådana fotograferingar och gör du det gå absolut inte ensam. Du har en stor krets som hade velat fota dig då du har en speciellt stil.
Det är faktiskt sällan jag får äckel till Instagram numera. När jag hade mitt förra konto så var där ofta sliskiga meddelanden och dickpics, men detta kontot har fått vara ifred för det mesta

Jag är med i några sådana grupper, men alla är så långt bort tyvärr 😕 Har ju inte haft någon extra energi heller, men om det skulle dyka upp någon i närheten så hade det varit roligt. Nej, jag har sett rätt många män som bara verkar vara ute efter nakenbilder, men också flera män som varnar och hjälper till så att tjejerna inte hamnar hos någon sådan och även allmäna tips om hur det bör gå till. Jag önskar att jag visste tex det med kontrakt när jag fotade med en för några år sedan för nu har jag en hel hög bilder som jag inte får använda. Får se om jag kanske orkar ta tag i att lägga ut något eget sökesinlägg någon gång när jag har en bra period

Jag hade behövt sätta mig och göra ett par patchar idag också. Har fått ett helt gäng beställda inför Sweden rock :bump: Men just nu så vill ”jag” bara fixa stencilerna och inte klippa en massa, men jag har redan flera stenciler färdiga som jag hade behövt rita upp och klippa så jag kan ha några färdiga åt gången istället för alla i en stor bunke

Vi tog oss nästan till gräsplockarängen, men nästan plockar ju inget gräs till marsvinen 😞 Men jag tog mig längre än vad jag brukar gå så jag får vara nöjd med det ändå! Nu försöker jag hålla mig borta från vinted för jag ska ju inte lägga pengar på en massa kläder detta året. Har redan köpt mer än vad jag borde och är fortfarande ledsen för trosorna och jeansen som inte passade. Jag kom iallafall på vad jag skulle ha heattransfervinylen till, men nu känns det inte alls som en sådan superidé som det kändes när jag beställde den 🙄😑

Jag borde gå ut för det är varmt och fint väder, men det går inte för jag är alldeles för trött. Har sovit så jäkla dåligt sista veckan och hjärtat rusar så jag är matt och svimfärdig hela tiden igen 😞 Jag har iallafall fått en del gjort på patcharna

Jag har inte fått sova inatt heller 😞 Men jag var iallafall och fikade med mamma i förmiddags och det var trevligt! När jag kom tillbaka så gick jag upp och hämtade Bella, fixade tvätten och skurade, fotade och la ut ett gäng möbler och badrumsmöbler på marketplace så nu hoppas jag verkligen på att få skiten sålt så jag slipper det! I värsta fall få jag väl köra det till tippen, men det känns så synd med grejer det inte är något fel på. Eller skänka mot avhämtning så slipper jag köra det själv. Efter det så gick jag och Bella till apoteket och tillbaka och nu är jag hemma i sängen med grillad hjärna.
Imorgon ska jag med pojkvännen till sjukhuset för han ska röntga magen och jag vill verkligen inte för det kommer att ta nästan hela dagen, men han följer ju med mig och stöttar när han kan och jag har inget annat imorgon så det hade varit taskigt att inte följa med

Jag har varit duktig med patcharna iallafall så det kommer definitivt att vara klart långt innan Sweden rock! Jag hade haft en till om jag inte hade klantat mig så nu är det bara att rita upp och klippa ut allt igen 😑 Och så måste jag ta en diskussion med symaskinen så jag kan sy kanterna på dem. Jag är inne i en titta på serie-period och har fått låna inlogg till syrrans Disney+ så jag har Bones igång på telefonen medans jag fixar med patcharna och det hjälper rätt bra mot ångesten just nu
IMG_1768.webp

Hemma igen. Allt gick snabbt och lätt på sjukhuset, men jag är typ död. Och ledsen och arg på mig själv för det är tokfint väder men jag orkade inte följa med pojkvännen ut med Bella 😭

Hemma igen. Allt gick snabbt och lätt på sjukhuset, men jag är typ död. Och ledsen och arg på mig själv för det är tokfint väder men jag orkade inte följa med pojkvännen ut med Bella 😭

Skulle du bli arg på någon annan för att de inte orkade ut och gå? Det känns väldigt orättvist mot dig själv att vara arg för det tycker jag. Men ledsen förstår jag att du är/var.

Imorgon och resten av veckan ska det nog bli ännu finare väder tror jag, så förhoppningsvis kommer du orka en annan dag. :heart

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 711
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 351
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 978
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka