Fortsätt försöka

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Lyan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 270
  • Visningar Visningar 89 446
Tredje dagen med modafinil och jag mår ännu sämre. Är det någon annan som tar eller har tagit den och vet om det kan ta ett tag för den att verka ordentligt? Jag har svårt att hitta någon tydlig information om den. Vet inte om det överlag inte finns så mycket information eller om det är vajsing på min google fu pga väck i huvudet

Aldrig hört om detta faktiskt! Men i praktiken så betyder det kanske bara att vi ska komma ihåg att dricka tillräckligt...?
Jag tycker att jag dricker jättemycket. Iallafall jämfört med vad jag har druckit tidigare, men det kanske ändå inte räcker. Men det är så dyrt att behöva både saft och kolsyra för att få i mig vatten 😓

Nu har jag tusen projekt igång igen och inget blir bra. Varför kan jag inte lyckas tänka igenom allt innan jag börjar trots att jag tänker och planerar jättemycket?!

Den här kanske kan hjälpa till med att du får tillräckligt med vätska i dig?

IMG_0076.webp

Den här kanske kan hjälpa till med att du får tillräckligt med vätska i dig?

Visa bifogad fil 165140
Jag har en sodastreamflaska jag dricker ur eftersom jag måste ha kolsyra och den brukar jag fylla på 1-3 gånger om dagen. Tror den är på en liter. Så jag borde inte dricka för lite tycker jag. Men tack för tipset! Borde kanske skriva ned när jag fyller på flaskan så jag vet mer exakt

Nu har jag och Bella varit ute och gått en bra runda i raskt tempo och så har jag duschat :bump: Jag orkade egentligen inte gå så långt och så fort men idag hade jag iallafall tillräckligt med energi och självdisciplin för att tvinga mig göra det extra så nu känner jag mig nöjd i kroppen och huvudet. Önskar att jag hade kunnat göra det varje dag

Jag har en halvtimme hem med tåg och jag är redan så yr i huvudet så det kommer inte alls att bli roligt 😓 Och alla ljud är helt öronbedövande och jag har inte mina öronmuffar med mig

Jag var ju helt säker på att alla mina minnen var borta men nu hittade jag precis Pings och Poppys pälstussar i ett skåp hemma och min vän som var med när Pärla avlivades har hennes pälstuss 😭😭

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 724
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 353
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 013
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka