Jag vet inte. Hade det blivit ordentligt gjort så absolut! Men nu så är allt bara halvdant för jag har gjort fel och ångrat mig så många gånger längs vägen så det känns mest som onödig energi lagd i slutändan. Fast det har iallafall inte varit något dyrt som jag har pysslat sönder och det kommer nog gå att använda när jag är klar också om jag inte gör fler fel. Det bara stör mig för det finns så mycket annat som jag hellre hade velat göra
Jag har läst en del. Inte jättemycket för saker fastnar inte i minnet längre så jag har inte orkat lägga så mycket energi på det, men tillräckligt för att iallafall ha någorlunda koll. Men det hjälper ju inte när jag ändå inte kan göra något åt att lösa allt som är fel

Jag är så trött på allt och mig själv. Jag vet ju egentligen att jag inte är lat, men jag blir så frustrerad att jag blir arg och ledsen ändå. Som nu när jag vill ut och gå i det fina vädret men det vill inte den delen av mig som jag inte kan styra

Så jag ska gå och försöka vila en stund och hoppas på att det funkar senare men det är så frustrerande!
Och angående hjälp så vet jag inte var jag ska hitta den eller vad jag behöver. Jag hoppas att det ska funka med den nya samtalskontakten, men jag vet inte riktigt vad hon ska kunna göra. Det är ju ingen annan än jag själv som kan skapa någon förändring och jag vet inte hur. Jag vet ju vad jag vill men inte hur jag ska komma dit och vad gör jag om jag aldrig kommer dit? Hade jag varit normal så hade jag kunnat göra allt jag vill göra på en dag på någon timme, men nu tar det halva dagen bara att göra de få morgonsysslorna jag har och ändå brukar jag inte klara mer än att ge djuren sitt