förslag på namn till schäferhane?

CallMeAce

Trådstartare
vi får hem vår lilla hane i sommar o han ska heta något på N. svårt att hitta på, det enda förslaget vi har så länge är nixon :smirk:
har ni några förslag kanske?
det är lätt att få idétorka

Åh, jag som ska låta min nästa schäfer heta Kenzo :love:

Men men nu var det på N.

Nova, Naxos, Norty, Norton, Nachos, Nibles, Niro, Nirak, Nicko, (Herr) Nilsson, Niles, Nero, Nidas, Nemo, Nox, Nyx, Nitro, Nokia, Nimbus, Nitcha och många fler.

å :) du var då minsan väldans mycket bättre än mig på att komma på namn...
nachos var riktigt häftigt, det fastnade ja för...det lär nog vara nåt sånt liknande s-ljud i namnet..neon är ganska häftigt också...fast ja vet inte riktigt hur mycket en hund lyssnar efter ett neon-ljud...vrå förra tik som dog nu precis :cry: hette gelly...o hon lyssnade...när hon hade lust...aja tack iallafall...

Herr Nilsson hette min Karelska björnhund som jag hade.
Fast han kallades för Nicke kort & gott :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 998
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 310
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 022
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?