@Trott måste det vara i en burk? Går det inte bra med en cellofanpåse istället??
Great minds etc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Trott måste det vara i en burk? Går det inte bra med en cellofanpåse istället??
Själv har jag precis beställt friterade räckorPå fredag ska jag beställa med mig en pizza hem.
Det gjorde jag medan jag väntade på att värkarna skulle starta igen när jag väntade dottern Blev rätt bra, trots avsaknad av frisörutbildning...Tror jag ska lös på mitt hår med en sax. Jag är inte riktigt nöjd med klippningen mera så jag ska nog fasen klippa till det lite grann. Ibland är det en fördel att ha läst frisörutbildningen men oftast inte....
oooooh, sötsursås med?Själv har jag precis beställt friterade räckor
De kör med sweet chili såsoooooh, sötsursås med?
Sweet chilisås? Ah där ser man, det har jag nog inte provat.De kör med sweet chili sås
Sweet chilisås funkar kanon till nuggets och ris, samt lövbiff och ris ocksåSweet chilisås? Ah där ser man, det har jag nog inte provat.
Ris har jag för mig jag provat, var så längesen så jag glömt.Sweet chilisås funkar kanon till nuggets och ris, samt lövbiff och ris också
Passar mina smaklökar bättre än sötsurSweet chilisås? Ah där ser man, det har jag nog inte provat.
Ja, man ska ju äta något man gillar och tycker om.Passar mina smaklökar bättre än sötsur