För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
@ainasoja @athena_arabians jodå det går såklart med cellofan också, inte hittat det heller än bara :rofl: Men panduro verkar ha små söta askar i papp typ som nog ska kunna fungera. Annars köper jag kanske lite tjockare papper och viker egna kartonger :)

Finns ju massor av fina mallar till viktningar man kan göra kom jag ju på
a15410c8b0508e6e82c43c984ef61b1d.jpg

Tror jag ska lös på mitt hår med en sax. Jag är inte riktigt nöjd med klippningen mera så jag ska nog fasen klippa till det lite grann. Ibland är det en fördel att ha läst frisörutbildningen men oftast inte....

Tror jag ska lös på mitt hår med en sax. Jag är inte riktigt nöjd med klippningen mera så jag ska nog fasen klippa till det lite grann. Ibland är det en fördel att ha läst frisörutbildningen men oftast inte....
Det gjorde jag medan jag väntade på att värkarna skulle starta igen när jag väntade dottern :D Blev rätt bra, trots avsaknad av frisörutbildning...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 124
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
961
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
284
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur