För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får man vara så fräck att fråga vilket eksem det är?

Det får man, men jag kan inte svara.. Enligt nån läkare är det seborroiskt eksem, andra säger atopisk. Nån har sagt psoriasis och en annan säger att det bara är en allergisk reaktion på något i min närmiljö.
Jag säger att det kliar som as och gör ont, och det enda som fungerar hjälpligt är salvan som min mamma fått mot det som hennes läkare tror är psoriasis. Så jag "lånar" den av henne, kletigt som fan men fungerar bättre än kortison!

Och jag har mest Falbygdens ost, vad mer behöver man liksom?

Funderar på att skjuta mig...
Har för tredje dagen i rad käkat 1000 kcal. Har pga detta lidande gått ner.... 0.1 kilo.
Frågor på det...? Kaozzz

Typ klar med skriveriet. Ska finputsas och sättas in i en "mall" bara så rubriker och sånt blir att se lite snyggare ut.

Jag har rättat en inlämningsuppgift åt sonen nu.

Dom skulle skriva om filmen The Wawe, berätta hur Hitler kom till makten och dra pareller till dagens samhälle och beskriva om det fanns några paralller mellan filmen, Hitler och om det fanns något som liknande hur Hitler kom till makten i Sverige :banghead:

Herregud han går för FAN i 9:an!

HA den uppgiften fick jag också göra när jag gick i nian! :D Ganska exakt faktiskt :cautious: Kan ha med att göra att nynazisterna var på framgång -94... :angel:

Jag har rättat en inlämningsuppgift åt sonen nu.

Dom skulle skriva om filmen The Wawe, berätta hur Hitler kom till makten och dra pareller till dagens samhälle och beskriva om det fanns några paralller mellan filmen, Hitler och om det fanns något som liknande hur Hitler kom till makten i Sverige :banghead:

Herregud han går för FAN i 9:an!

Låter ju som en jättebra uppgift! Helt klart sånt som 9:e klassare borde vara mogna att diskutera och analysera, om du frågar mig!

Hur många kcal ska man egentligen äta per dag? :o
Brukar man inte säga runt 2500 för kvinnor? Sen beror det ju på vad man gör om dagarna, hur mycket man rör sig, längd/ålder osv. Jag som inte rör mig speciellt mycket, ska äta typ 1800 för att hålla vikten, om jag inte minns fel.

Brukar man inte säga runt 2500 för kvinnor? Sen beror det ju på vad man gör om dagarna, hur mycket man rör sig, längd/ålder osv. Jag som inte rör mig speciellt mycket, ska äta typ 1800 för att hålla vikten, om jag inte minns fel.

Det vanligaste standardmåttet brukar vara 2 000 kalorier för kvinnor och 2 500 kalorier för män. Det är dock tämligen grovt yxat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 124
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
961
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
284
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka