Funderar på om man ska sova, somnar nästan framför datorn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får man vara så fräck att fråga vilket eksem det är?
NattisGod natt...
Jag har rättat en inlämningsuppgift åt sonen nu.
Dom skulle skriva om filmen The Wawe, berätta hur Hitler kom till makten och dra pareller till dagens samhälle och beskriva om det fanns några paralller mellan filmen, Hitler och om det fanns något som liknande hur Hitler kom till makten i Sverige
Herregud han går för FAN i 9:an!
Ätit ja... Hur många 1000 kcal har du druckit dåFunderar på att skjuta mig...
Har för tredje dagen i rad käkat 1000 kcal. Har pga detta lidande gått ner.... 0.1 kilo.
Frågor på det...? Kaozzz
Ätit ja... Hur många 1000 kcal har du druckit då
Får våran årliga påfyllning av rulllrån till helgen dom kommer svägerska och måg på besök, svägerska är fantastisk på att bakaÅhh vad gott med rullrån! *tittar på julkalendern*
Jag har rättat en inlämningsuppgift åt sonen nu.
Dom skulle skriva om filmen The Wawe, berätta hur Hitler kom till makten och dra pareller till dagens samhälle och beskriva om det fanns några paralller mellan filmen, Hitler och om det fanns något som liknande hur Hitler kom till makten i Sverige
Herregud han går för FAN i 9:an!
Hur många kcal ska man egentligen äta per dag?
InräknatDrickan är inräknat! Troligen därför jag känner mig lite öhm ur gängorna
Har druckit vin och käkat äggvitor typ. Kaozzz haha
Inräknat
Då har du ju knappt druckit något ens... drick mer!!
Brukar man inte säga runt 2500 för kvinnor? Sen beror det ju på vad man gör om dagarna, hur mycket man rör sig, längd/ålder osv. Jag som inte rör mig speciellt mycket, ska äta typ 1800 för att hålla vikten, om jag inte minns fel.Hur många kcal ska man egentligen äta per dag?
Brukar man inte säga runt 2500 för kvinnor? Sen beror det ju på vad man gör om dagarna, hur mycket man rör sig, längd/ålder osv. Jag som inte rör mig speciellt mycket, ska äta typ 1800 för att hålla vikten, om jag inte minns fel.
Så kanske det var. har för mig nått sånt. Brukar hänga ihop med bmi, som också är rätt grovt yxatDet vanligaste standardmåttet brukar vara 2 000 kalorier för kvinnor och 2 500 kalorier för män. Det är dock tämligen grovt yxat.