För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser på ph och inser att jag är flera år äldre än dem, alltså börjar jag bli gammal. Fast jag har alltid haft betydligt mer hjärnceller än dem ;)

Nu ringde chefen nyss och undrade om jag kunde jobba imorrn, tydligen många sjuka... dessvärre har jag redan bokat upp mig, är min lediga dag imorrn.

Jag har rättat en inlämningsuppgift åt sonen nu.

Dom skulle skriva om filmen The Wawe, berätta hur Hitler kom till makten och dra pareller till dagens samhälle och beskriva om det fanns några paralller mellan filmen, Hitler och om det fanns något som liknande hur Hitler kom till makten i Sverige :banghead:

Herregud han går för FAN i 9:an!

Jag har precis försökt hyvla tummen med osthyveln (don't ask!). Tur i oturen hade jag den gamla osthyveln så det blev inget blodvite :meh: Annars hade jag haft ett rejält jack i tummen (där jag redan har ett fint ärr efter en kniv) :cautious:

Eksem goes bananas, trött som en gris, vet knappt vilken dag det är och precis slutat jobba. What a time to be alive! Eller nåt. Det enda som övertygar mig om att jag är vaken och vid liv är de där förbannade eksemen.. Klådan, och stressen (de hänger liksom ihop, de små monstren), låter mig knappt sova om nätterna..
Men å andra sidan, jag har varit och provat ut nya glasögon och kommer bli så fantastiskt snygg lagom till jul och den stundande arbetslösheten! Woho!

Eksem goes bananas, trött som en gris, vet knappt vilken dag det är och precis slutat jobba. What a time to be alive! Eller nåt. Det enda som övertygar mig om att jag är vaken och vid liv är de där förbannade eksemen.. Klådan, och stressen (de hänger liksom ihop, de små monstren), låter mig knappt sova om nätterna..
Men å andra sidan, jag har varit och provat ut nya glasögon och kommer bli så fantastiskt snygg lagom till jul och den stundande arbetslösheten! Woho!

Fy fan. Får man vara så fräck att fråga vilket eksem det är? Jag hade "nöjet" av att ha atopiska eksem under ett antal år (när de gått bort "uppgraderade" jag mig till perioral dermatit men den har hållit fan på sig ett bra tag).

En stackars tjej jag pluggade med hade extremt svåra atopiska eksem. Hon var så less på att folk behandlande henne som spetälsk att hon var väldigt nöjd med att ha mig som labbpartner, jag struntade totalt i dem :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 124
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
961
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
284
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka