För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok min handled är flr tunn för den minsta storleken på hermes armband. Kaozz. Vad ska jag nu köpa till mig själv i julklapp?? :(:arghh:

Jaha, misstänkt försämring i min MS. Mer biverkningar av mediciner och en akuttid hos en arg neuro på tisdag! Fuck! Är min MS försämrad blir det ökad dos av bromsen och jag mår aparsel 6 månader per år istället för att få skov.

Lövely dag för oss sjuklingar eller hur @athena_arabians :(

Min telefon brukar alltid vilja försöka skriva slovaken då jag ska skriva att jag är på solbacken, är ett handelsområde här, det blir som spännande innebörd med att man är på slovaken ;)

Ni kvinnfolk i tråden, ni brukar veta det mesta. Jag ska göra lite julgodis till bästa vännen, men vad tusan ska jag lägga julgodiset i? Vill gärna ha nån fin ask/burk i lagom /mindre storlek, som inte väger för mycket då det ska skickas på posten... hur hållbart det är kvittar eftersom det ska läggas i en kartong sen såklart :) har kollat kvantum och öob än och hittade inget lämpligt. :cautious:

Senast ändrad:
Ni kvinnfolk i tråden, ni brukar beta det mesta. Jag ska göra lite julgodis till bästa vännen, men vad tusan ska jag lägga julgodiset i? Vill gärna ha nån fin ask/burk i lagom /mindre storlek, som inte väger för mycket då det ska skickas på posten... hur hållbart det är kvittar eftersom det ska läggas i en kartong sen såklart :) har kollat kvantum och öob än och hittade inget lämpligt. :cautious:

Metallburk a la te?

Fast jag vet inte om jag betar så ofta :p :rofl:

Jaja VETA :p Pettitesser... :cautious:

JA men dom brukar vara så höga? Ska inte vara så "mycket" utan lite sådär lagom med godis, å är det för stor burk så blir dom ju å skramla omkring :rofl: Får kanske in på Panduro imorgon och titta, dom borde ju ha nått vettigt.

Fast jag har sådana i många olika storlekar. Måste det vara en burk? Jag tänkte annars cellofan med en fin rosett.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 124
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
961
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
284
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka