Lyckades just springa en 6 kilometersrunda utan att tänderna gjorde ont ett enda dugg
Nu dusch och jobb!
Nu dusch och jobb!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ju särbo och det är inte bara negativt... det som är riktigt jobbigt är att det är så sabla långt mellan oss det går liksom inte spontant att åka dit en helg (eller han komma hit) om man känner för det.
Har samma problemFolk verkar inte vilja umgås med mig alls
@ainasoja Vill du berätta vilket telefonoperatör som betede sig så dåligt? Funderar på att bytta, är nöjd med nuvarande men de är en av de dyrare
Har dålig erfarenhet av dem vi också!Slutar på nor och börjar på tele....
Varför bokar man en tid om man inte vill ha hjälp? Nog för att svärmor höll på med sånt innan vi fick in henne på boendet men hon hade ju glömt bort vad hon skulle ha hjälp med när hon väl kom dit.Sitter på jobbet och har tråkigt. Första patienten kom inte och den andra ville inte ens ha hjälp så det besöket gick väldigt fort.
Fast jag börjar väl bli gammal nu?Ligger i sängen och försöker somna.
@grodan21 det var först nu i vuxen ålder jag har fått vänner. Så visst kommer du hitta både vänner och partner
Nä den biten saknar jag med, vi har bara 16 mil mellan oss men jag kan inte bara dra dit när jag får lust ändå, Kollektivtrafiken funkar kasst dit...
Slutar på nor och börjar på tele....
Okej! Funderar på Tele2Slutar på nor och börjar på tele....
Okej! Funderar på Tele2
heartIrriterar mig på min chef. Jag har sjukskrivit mig. Min älskade hund dog i måndags och jag är helt förstörd. Jag orkar inte gå och bryta ihop bland kunderna. Sista tiden var hon dessutom dålig och då var jag ute med henne på nätterna och sov knappt alls. Numera har jag svårt för att många tankar virvlar runt. Vaknar jag ligger jag vaken och tänker.
Varför min chef då tycker att det är en bra ide att ringa två ggr kl 7 på morgonen och sen igen kl 8 när jag messat och sagt att behöver jag prata ringer jag övergår mitt förstånd.
54 mil kortaste vägen här...
Har dem på det mobila bredbandet och där är det inga problem! Men har ju bara haft dem i fyra månader Det enda var att man var tvungen att betala dyrt för modemetÄlskar Tele2, har dem både på telefonen och bredbandet. Lika för särbon och vi är väldigt nöjda båda två.
Jag har haft krångel med telefonerna (två gånger på en av dem) och en gång nyligen med modemet/routern. Inget tjafs och nu senast skickade de ett nytt modem direkt. Att det var krångel med telefonerna skyller jag på Sony (måndagsexemplar) men jag köpte dem genom Tele2 så det var därför de höll i garanti och support.
Irriterar mig på min chef. Jag har sjukskrivit mig. Min älskade hund dog i måndags och jag är helt förstörd. Jag orkar inte gå och bryta ihop bland kunderna. Sista tiden var hon dessutom dålig och då var jag ute med henne på nätterna och sov knappt alls. Numera har jag svårt för att många tankar virvlar runt. Vaknar jag ligger jag vaken och tänker.
Varför min chef då tycker att det är en bra ide att ringa två ggr kl 7 på morgonen och sen igen kl 8 när jag messat och sagt att behöver jag prata ringer jag övergår mitt förstånd.