För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag borde gå och lägga mig, jag har igår och idag somnat någon timme innan middan och så blir jag piggare senare på kvällen när det egentligen är sovdags :meh: as usual :banghead:

Imorgon ska jag till tandläkaren, hoppas att det blir lika billigt som förra gången :nailbiting: Fick då något slags avdrag och det kostade "bara" 300 spänn, jag blev förvånad när jag läste kvittot men sa inget utifall det var något misstag :angel::p

Jag är ju särbo och det är inte bara negativt... det som är riktigt jobbigt är att det är så sabla långt mellan oss :( det går liksom inte spontant att åka dit en helg (eller han komma hit) om man känner för det.

Och skaffar jag en kille som är lika gammal som min häst, skulle han bara vara två år yngre :p
Fuuuusk! :D

Skitmorgon för övrigt. Bilfönstret hoppade ur spår så jag fick köra ut med öppet fönster :cautious: förhoppningsvis så har meckarn tid att fixa det under dagen. Annars kan jag nog ta en firmabil hem, vill inte parkera bilen i stan sådär :meh:

Fuuuusk! :D

Skitmorgon för övrigt. Bilfönstret hoppade ur spår så jag fick köra ut med öppet fönster :cautious: förhoppningsvis så har meckarn tid att fixa det under dagen. Annars kan jag nog ta en firmabil hem, vill inte parkera bilen i stan sådär :meh:
Är född 90 och hästen 92 ;)

Taskig bil :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
958
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
284
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025