Och jag ser till att ha några antal timmar för mig själv varje dag, annars går det ut över andra omkring migJag är det jämt, är ett under att jag har personer som vill umgås med mig utan mutor eller tung medicinering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag ser till att ha några antal timmar för mig själv varje dag, annars går det ut över andra omkring migJag är det jämt, är ett under att jag har personer som vill umgås med mig utan mutor eller tung medicinering
@Asko jo vara ensam dagligen ser jag till att jag är. Jag är hemskt jobbig ändå
Därför jag insett att katter och möjligen hundar är de enda jag kan bo ihop med under längre perioder
Och skaffar jag en kille som är lika gammal som min häst, skulle han bara vara två år yngreJag kände mig lite som en tant ikväll. Alltså, killen är född samma år som min häst var!
Fuuuusk!Och skaffar jag en kille som är lika gammal som min häst, skulle han bara vara två år yngre
Är född 90 och hästen 92Fuuuusk!
Skitmorgon för övrigt. Bilfönstret hoppade ur spår så jag fick köra ut med öppet fönster förhoppningsvis så har meckarn tid att fixa det under dagen. Annars kan jag nog ta en firmabil hem, vill inte parkera bilen i stan sådär
Är inte vi alla det ibland?
Jag är det jämt, är ett under att jag har personer som vill umgås med mig utan mutor eller tung medicinering
Ser något program om folk som är supersnåla, på ett sätt är det ju smart, men jag föredrar nog att vara nånstans mitt mellan
Det var väl dumt gjort?Jag har hallt Ett glas vatten over min laptop I kvall sa I morgon blir det Ett besok på narmaste Apple Store.
Oh no!Jag har hallt Ett glas vatten over min laptop I kvall sa I morgon blir det Ett besok på narmaste Apple Store.