Funderar på att steka mer korv. Men ligger så skönt i soffan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kände mig lite som en tant ikväll. Alltså, killen är född samma år som min häst var!
Jag har doppat tån i 80-talet men inte mer än så
Mina kära medstudenter i Uppsala (inkl en viss Bukefalist ) hade väldigt roligt åt det hela
Det roligaste var nog ändå när jag och min kompis som är gay fick napp när vi gick samma kvällskurs (inte samma karl dock )
Eh, jag vill INTE vara med någon som var född samma år som min häst, det är jag alldeles för gammal för!
Jag också men jag tror att 70-talet lederOm du menar vad jag tror så har jag doppat tån i 80-talet. Och 90-talet. Och 70-talet. Och 60-talet.
Men jag är ju 81a själv! Kvällen dejt kallade mig för "en mogen kvinna" jag kände mig som en tantJag har lekt med 95or och har en 97a som vill ses
Ajajajaj vad ont jag har i tänderna
Men nu sitter rälsen i underkäken på plats också
Går och lägger mig och hoppas kunna sova och slippa känna eländet.
Jag också men jag tror att 70-talet leder
Nu mina små barn @Ninnurur, @LadyCovergirl och @_husmusen_ så ska vi ju komma ihåg att en annan är född -73
Kusen var född 1988
Den där barnsliga människan som inte respekterar A är lika gammal som duNu mina små barn @Ninnurur, @LadyCovergirl och @_husmusen_ så ska vi ju komma ihåg att en annan är född -73
Kusen var född 1988
Den där barnsliga människan som inte respekterar A är lika gammal som du
Fan, kvinna, skaffa fb! Har ju en massa roliga saker att dela till dig!
Det här är min första närmre bekantskap ed en 90-talist. Får se om det blir en avbockning på listan också så småningomJag är född i slutet av 1986 så det kanske är mer legitimt att jag roar mig med 90-talister
Du missar massor som jag inte vill dela live ju!Nä Instagram räcker så väl åt den här tanten