Måste va bra i sängen och kunna vägleda mig, alternativ kunna skita i sex.Att han ska kunna laga mat är ett "krav". Sen finns det lite annat han måste uppfylla också
Jag som hade bestämt mig för att "sänka" mina krav![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste va bra i sängen och kunna vägleda mig, alternativ kunna skita i sex.Att han ska kunna laga mat är ett "krav". Sen finns det lite annat han måste uppfylla också
Jag som hade bestämt mig för att "sänka" mina krav![]()
Mina tre "krav" är snäll, snygg och trevlig.Måste va bra i sängen och kunna vägleda mig, alternativ kunna skita i sex.![]()
Ja, snäll, trevlig och rolig är ett måste för mig, snygg är nog bara ett plus i kanten. förivsso ett stort plus.Mina tre "krav" är snäll, snygg och trevlig.
Har kommit fram till att mina krav på snygghet inte är rimliga, skulle antagligen inte bli lycklig med en person som jag anser vara skitsnygg.Ja, snäll, trevlig och rolig är ett måste för mig, snygg är nog bara ett plus i kanten. förivsso ett stort plus.
Vilka spelar?Ser hockey och överväger att dunka huvudet i väggen![]()
Just ja, det är chl nuSkellefteå - Devos
Står 1-3 -.-
Jepp... Undra om Norman får mixa julmaten?Just ja, det är chl nu
Ja vi får väl seHar kommit fram till att mina krav på snygghet inte är rimliga, skulle antagligen inte bli lycklig med en person som jag anser vara skitsnygg.
Lätt inte allt för sköntJepp... Undra om Norman får mixa julmaten?
Man får väl detJa vi får väl se
Var rätt blodig om munnenLätt inte allt för skönt![]()
Ätit fyra rostade mackor, nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng, är rätt trött.Man får väl det
Har det blivit någon mat?
Ser hockey och överväger att dunka huvudet i väggen![]()
Tänk att dela man med 38 andra fruarÅh nej, mina 7 syskon räcker gott och väl![]()
Jag läste först att mitt ex är FoppaDet liknar min reaktion vid iakttagande av hockey, dock förmodligen inte av samma skäl
Är det nu jag ska berätta att mitt ex känner Foppa?![]()
Garanterat inte, för mig var det mer frustration över hur dåligt de gick!Det liknar min reaktion vid iakttagande av hockey, dock förmodligen inte av samma skäl![]()