Ska ta och gå iväg för att hämta ut ett paket och sen träffa pojken och ja, jag säger pojke för han är visst 9 år yngre än vad jag är
Äh åldern har ingen betydelse, min är 13 år äldre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska ta och gå iväg för att hämta ut ett paket och sen träffa pojken och ja, jag säger pojke för han är visst 9 år yngre än vad jag är
Attans, jag som var hungrig ju.....Det är något som innebär att man måste le och vara trevlig har jag för mig
HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHHA, alltså JAG DÖR!!!Om man är positiv är det ju lättare att hitta pojkvän och då kan man ju tvinga honom att laga mat
Ibland
Attans, jag som var hungrig ju.....
Beställa? Men sånt kostar ju pengar och bensin...Äh man kan beställa mat även om man inte är positiv!
Det speciella jag kan tänka mig är att den personen är lite skör och är väldigt öppen med det. Det är mycket som är jobbigt och tungt och den långa resvägen (en timme) är svår.Jag tycker du skall ta upp det och undersöka om det ligger något specialavtal i botten Det kan ju tänkas att det, som @ainasoja påpekar finns en särskild anledning.
Om inte bör alla ha samma förmåner eller inte ha.
Att man kan tvinga en pojkvän att laga mat?HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHHA, alltså JAG DÖR!!!
Något åt det hållet, är trött så det mesta är nog kul nu.Att man kan tvinga en pojkvän att laga mat?
Beställa? Men sånt kostar ju pengar och bensin...
Kan han inte laga mat så är det inget att haNågot åt det hållet, är trött så det mesta är nog kul nu.
Fast ja orkar inte åka 3 mil för att beställa mat... landsbygdsproblem....Bara om man hämtar maten efter att man beställt den
( om man hämtar den själv )
Kan han inte laga mat så är det inget att ha
Ja, det måste man ju. Laga mat är ju nästan ett måste, i alla fall mer eller mindre.Någon nytta måste man ju ha av en pojkvän!
Fast ja orkar inte åka 3 mil för att beställa mat... landsbygdsproblem....
Att han ska kunna laga mat är ett "krav". Sen finns det lite annat han måste uppfylla ocksåJa, det måste man ju. Laga mat är ju nästan ett måste, i alla fall mer eller mindre.
Och jag har massa val inom en mil men pengar växer ju inte på träd, så får laga mat hemmaOj, jag har 50 meter till två pizzerior
OH FY FAN!Oj, jag har 50 meter till två pizzerior