För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
@athena_arabians
Dom kanske inte hann med? utbildningen har varit väldigt givande och jag har lärt mig massor men den har tidvis varit rörig och ostrukturerad. Tex får vi inte betygen på fredag utan dom skickas hem till oss i nästa vecka osv fast vi vet så klart redan vad vi får. Det här är första året den går och dom är överens om att dom måste ändra en hel del saker till nästa år.

@athena_arabians
Dom kanske inte hann med? utbildningen har varit väldigt givande och jag har lärt mig massor men den har tidvis varit rörig och ostrukturerad. Det här är första året den går och dom är överens om att dom måste ändra en hel del saker till nästa år.

Fast det är ju just därför de behöver göra kursutvärderingar (och för att kvalitetssäkra givetvis). Nu kvittar det ju för dig men har du föreslagit att de börjar med kursutvärderingar? Jag var engagerad i det på universitetet och utvärderingarna var helt anonyma, jag plockade in dem från studenterna och sammanställde dem. Efter det fick föreläsarna ta del av dem.

Fast det är ju just därför de behöver göra kursutvärderingar (och för att kvalitetssäkra givetvis). Nu kvittar det ju för dig men har du föreslagit att de börjar med kursutvärderingar? Jag var engagerad i det på universitetet och utvärderingarna var helt anonyma, jag plockade in dem från studenterna och sammanställde dem. Efter det fick föreläsarna ta del av dem.
Vi gjorde en väldigt enkel i våras i slutet på första terminen. Nu har vi mest haft gemensamma samtal om det i klassrummet. Jag orkar inte riktigt engagera mig i det just nu. Nu ligger mest fokus på att orka med dom kommande dagarna och sen ska jag försöka återhämta mig lite. :)

Förståe känslan, därför ser jag just nu hellre om mig efter en riddarinna på sin vita springare :cautious:

Det borde ju vara lätt att hitta en sådan här på buke tycker man :D
Jag måste nog se till att bli en bättre version av mig själv, för jag är nog ganska jobbig att umgås med :(

Jag loggade in på HP idag igen och, ehm, jag ska visst på promenad med en intressant person ikväll :o
Somliga har tur :meh: jag har typ inte ens ett mail från någon intresserad, eller jo, men endast killar jag själv inte är ett dugg intresserad av :banghead:
Hoppas ni får trevligt och att han är vettig :up::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
958
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
284
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka