Det är för övrigt snabba växlingar i temperatur här i söder. Gick ut med hunden någon gång efter midnatt. Då var det -1 och stjärnklart ute. När jag vaknar strax före 8 så är det +6 grader och ösregn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad hemskt!Dom är miljömedvetna och kör med 21 grader som standardtemperatur inne och jag har 21,6 så det hjälper inte att klaga
Jag vill vara kääääär!
Jo jag vet ju det, det är jävligt praktiskt att vara ensam Men det är ju så mysigt att vara kär ändå!Näääää!!!!! Det blir ju bara problem sedan!?! På nåt sätt...
Gud vad positiv jag är
Jo jag vet ju det, det är jävligt praktiskt att vara ensam Men det är ju så mysigt att vara kär ändå!
Jag har en katt, hon bor hos föräldrarna för hon är för rädd för barnet. Kan inte ha katt i min lägenhet heller för balkongen går inte att näta in.Köp ett djur istället
Första gången jag och exet separerade skaffade jag katt, andra gången och även den sista så skaffade jag mig en hund
Jag har en katt, hon bor hos föräldrarna för hon är för rädd för barnet. Kan inte ha katt i min lägenhet heller för balkongen går inte att näta in.
Har funderat på det, men det får bli när vi bygger om för enda platsen som finns just nu blir för varm på soliga dagar. Vill inte ha en grillad kaninKanin?
Har funderat på det, men det får bli när vi bygger om för enda platsen som finns just nu blir för varm på soliga dagar. Vill inte ha en grillad kanin
Nä det känns lite onödigt på nåt sättJa det kanske är lite tråkigt om kaninen blir grillad, blir inte mycket till sällskap då!
Nä det känns lite onödigt på nåt sätt
Leksaker finns det redan tillräckligt av i lägenheten, både dotterns och minaJa då kan man lika gärna köpa sig en leksaks kanin att gosa med
Leksaker finns det redan tillräckligt av i lägenheten, både dotterns och mina
Är någon verkligen överraskad?Jag drog ju rätt snabbt ett samband mellan en rabbit och en leksakskanin....
Är någon verkligen överraskad?
Fy vad det går trögt med mitt skrivande idag...
Det är svårt det där med alla uppgifter de ska göra... Jag satt här om kvällen och hjälpte dottern att skriva, hon fick säga vad hon ville få fram och jag skrev ner vad hon sa. Då hade hon suttit en timme med samma mening för att hon inte fick den att låta som hon tänkte... Jag försöker lära henne att gå vidare och göra klart för att sen finputsa, börja man finputsa på första meningen så är risken stor att man aldrig blir klar...VA
Det är samma här, fast jag skriver inte idag. Jag korrekturläser och rättar alla dessa förbannade uppgifter som sonen ska lämna in idag, att skriva en bok på ett berättande, målande sätt för en 15 åring som inte har kunskaper att göra en bok korrekt med framsida, innehållsförteckning och vettiga kapitel är inte enkelt.