För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är för övrigt snabba växlingar i temperatur här i söder. Gick ut med hunden någon gång efter midnatt. Då var det -1 och stjärnklart ute. När jag vaknar strax före 8 så är det +6 grader och ösregn :mad:

Köp ett djur istället :p

Första gången jag och exet separerade skaffade jag katt, andra gången och även den sista så skaffade jag mig en hund :D
Jag har en katt, hon bor hos föräldrarna för hon är för rädd för barnet. Kan inte ha katt i min lägenhet heller för balkongen går inte att näta in. :down:

Är någon verkligen överraskad? :p

Fy vad det går trögt med mitt skrivande idag... :(

VA :angel:

Det är samma här, fast jag skriver inte idag. Jag korrekturläser och rättar alla dessa förbannade uppgifter som sonen ska lämna in idag, att skriva en bok på ett berättande, målande sätt för en 15 åring som inte har kunskaper att göra en bok korrekt med framsida, innehållsförteckning och vettiga kapitel är inte enkelt.

VA :angel:

Det är samma här, fast jag skriver inte idag. Jag korrekturläser och rättar alla dessa förbannade uppgifter som sonen ska lämna in idag, att skriva en bok på ett berättande, målande sätt för en 15 åring som inte har kunskaper att göra en bok korrekt med framsida, innehållsförteckning och vettiga kapitel är inte enkelt.
Det är svårt det där med alla uppgifter de ska göra... Jag satt här om kvällen och hjälpte dottern att skriva, hon fick säga vad hon ville få fram och jag skrev ner vad hon sa. Då hade hon suttit en timme med samma mening för att hon inte fick den att låta som hon tänkte... :crazy: Jag försöker lära henne att gå vidare och göra klart för att sen finputsa, börja man finputsa på första meningen så är risken stor att man aldrig blir klar...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
958
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
284
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka