För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Checkat in på nya stället. Hotellet igår var väl ok, frukosten var ok. Men de hade ingen restaurang :confused: Man kunde beställa från McDonalds eller Burger King, det var vad som fanns på menyn :crazy: Lyckades hitta någon sorts halv lyxig inomhus marknad och köpte lite blandat med grejer och käkade på rummet framför tv:n (har ju inte haft tv sen 2007, det kändes som värsta lyxen :rofl:). Lever man på typ halvkass mat, sover i en sovsäck på en halvsunkig säng (som några konstiga sorters insekter huserar på :crazy:) när man är ute i fält så får man faktist lyxa till det ibland :up:

Nu har jag två timmar att ha ihjäl innan kollegorna anländer. Kanske skulle ta mig till en affär och köpa converters till eluttag och en laddare till mini-pc'n. För den glömde jag ju totalt :meh: Eller gå till akvariet, fast det kanske någon kollega vill följa med på och då blir det ju roligare :D

Har anlänt i Bangkok :) Det startade bra med att inga av mina kort funkade i bankomaten, men det var nog något fel på maskinen för det ena funkade i nästa maskin i alla fall. Sen var jag lite onormalt wild'n crazy (med tanke på att jag reser ensam) och skippade taxi utan lyckades ta mig dit jag skulle med lokal trafik :D

I morgon anländer mina kollegor = min nya dator kommer :bump:

Du steg altsa av flyget och akte lokal trafik till ditt hotel i Bankok? Jag ar vederborligen imponerad.:bow: :bow: :bow:

Morgon. Kolsvart. Kattfröknarna har kuttrat och påmint om sin frukost sedan 05:45. Tog mig upp efter oändliga tasstrakasserier och serverade en burk "havsfisk". Båda fröknar nosar snorkigt och går sedan *utan frukost* iväg och lägger sig i varsin del av soffan. :meh:

Hund hälsar att morgonen inte startar förrän om tidigast en timme när hon blir utsläpad på rastning.

Jag är på plats men det är varken mina glas eller lastmaskinföraren :D Har suttit och övertalat meckaren om att han MÅSTE se Firefly, det är något av det bästa som producerats för tv, så att jag är som alldeles till mig nu. Vill hem till min tv och ha Firefly-maraton! :love:

Jag är på plats men det är varken mina glas eller lastmaskinföraren :D Har suttit och övertalat meckaren om att han MÅSTE se Firefly, det är något av det bästa som producerats för tv, så att jag är som alldeles till mig nu. Vill hem till min tv och ha Firefly-maraton! :love:

Jag utgår ifrån att du har Serenity också :D jag fick särbon helt såld på Firefly/Serenity också så nu är han sur på Fox med! :p

Har återigen, som vanligt, haft diskussion med äldsta sonen.Varje dag är diskussioner om allt, nu på morgonen var det att göra sig i ordning för att köras till bussen. Igår tog det 1 timme att få honom att läsa 10 sidor ur en lättläst bok, just för att han inte ville läsa trots att de har läsläxa 15 min per dag. Så underbart med disträ son samt en graviditet med krämpor :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
958
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
284
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka