För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
kollar platsbanken och funderar på om jag ska försöka att sova en liten stund å sen vakna och göra allt vettigt jag behöver göra.... Eller om jag ska hålla mig vaken tills ikväll

Jag fick precis meddelanden på whatsapp från ett Malaysiskt nummer. Som säger hej med mitt namn, sen är det bifogat bilder på en karl O_o med en julgran :confused:

Bara det att min whatsapp går till mitt Singa nummer. Misstänker starkt att Italienaren jävlas och har gett bort mitt nummer :devil:

Jag hatar verkligen att söka jobb, liksom vad ska/kan man ens söka... önskar det fanns typ sisådär 10 jobb per dag som man kunde söka men ikket :mad:

Sitter i skolan, är en aningen sur... :meh: Jag har presterat med topp på båda kurserna hos läraren jag rök ihop med i förra veckan. Jag må ha varit borta en del även om hon påstår att jag varit borta mer vad jag faktiskt har varit.Hon sänker mitt betyg mitt framför mig i betygsamtalet för att jag inte varit delaktig i diskussionerna på lektionerna. För att hon kände för det. Hon undrar om det känns bra för mig. O_o

Jag svarade helt enkelt att det är hon som sätter betygen.

Känns det bra? Nej klart det inte gör :rage:

Sitter i skolan, är en aningen sur... :meh: Jag har presterat med topp på båda kurserna hos läraren jag rök ihop med i förra veckan. Jag må ha varit borta en del även om hon påstår att jag varit borta mer vad jag faktiskt har varit.Hon sänker mitt betyg mitt framför mig i betygsamtalet för att jag inte varit delaktig i diskussionerna på lektionerna. För att hon kände för det. Hon undrar om det känns bra för mig. O_o

Jag svarade helt enkelt att det är hon som sätter betygen.

Känns det bra? Nej klart det inte gör :rage:

Anmäl kärringen. Så där får det bara inte gå till på en seriös utbildning. Jag förstår om du inte orkar men jag hade ställt till ett j-la liv.

*stor kram*

Checkat in på nya stället. Hotellet igår var väl ok, frukosten var ok. Men de hade ingen restaurang :confused: Man kunde beställa från McDonalds eller Burger King, det var vad som fanns på menyn :crazy: Lyckades hitta någon sorts halv lyxig inomhus marknad och köpte lite blandat med grejer och käkade på rummet framför tv:n (har ju inte haft tv sen 2007, det kändes som värsta lyxen :rofl:). Lever man på typ halvkass mat, sover i en sovsäck på en halvsunkig säng (som några konstiga sorters insekter huserar på :crazy:) när man är ute i fält så får man faktist lyxa till det ibland :up:

Nu har jag två timmar att ha ihjäl innan kollegorna anländer. Kanske skulle ta mig till en affär och köpa converters till eluttag och en laddare till mini-pc'n. För den glömde jag ju totalt :meh: Eller gå till akvariet, fast det kanske någon kollega vill följa med på och då blir det ju roligare :D

Måste ha missat vad de är du gör när du är ute och reser
hur länge har du varit på resande fot? :)

Har precis druckit en stor kopp energi-te (grönt te som tillverkarna blandat med koffein, typ). Känner mig sanslöst trött och måste snart iväg till jobbet. Ska trots allt försöka hålla högt tempo idag så att jag kan somna tidigt ikväll.

Längtar redan efter sängen...

Imorse vinkade vi av mamma/mormor innan vi gick till dagis. Jag har därefter klarat av stallet och ska nu duscha innan jag kör iväg till Lund. Andra efterkontrollen hos Memira väntar :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
958
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
284
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka