Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart! Vad tror du om mig? A man they call Jayne! *sjunger*
Min käre man har ett förhållande till sina vapen liknande Jaynes till Vera...
Tack!Lycka till idag!
Fy vad tjötigt. Klaga till värden?Inte här, den står på max
Var så glad över att ha en varm lägenhet, sedan om dom och rengjorde ventilationen och nu är det svinkallt inne istället
Sitter i skolan, är en aningen sur... Jag har presterat med topp på båda kurserna hos läraren jag rök ihop med i förra veckan. Jag må ha varit borta en del även om hon påstår att jag varit borta mer vad jag faktiskt har varit.Hon sänker mitt betyg mitt framför mig i betygsamtalet för att jag inte varit delaktig i diskussionerna på lektionerna. För att hon kände för det. Hon undrar om det känns bra för mig.
Jag svarade helt enkelt att det är hon som sätter betygen.
Känns det bra? Nej klart det inte gör
Checkat in på nya stället. Hotellet igår var väl ok, frukosten var ok. Men de hade ingen restaurang Man kunde beställa från McDonalds eller Burger King, det var vad som fanns på menyn Lyckades hitta någon sorts halv lyxig inomhus marknad och köpte lite blandat med grejer och käkade på rummet framför tv:n (har ju inte haft tv sen 2007, det kändes som värsta lyxen ). Lever man på typ halvkass mat, sover i en sovsäck på en halvsunkig säng (som några konstiga sorters insekter huserar på ) när man är ute i fält så får man faktist lyxa till det ibland
Nu har jag två timmar att ha ihjäl innan kollegorna anländer. Kanske skulle ta mig till en affär och köpa converters till eluttag och en laddare till mini-pc'n. För den glömde jag ju totalt Eller gå till akvariet, fast det kanske någon kollega vill följa med på och då blir det ju roligare
Är de bra? Jag har ingen som helst erfarenhet av dem. Sen jag flyttade ner hit har jag bara varit i Ljungby (rekommenderas inte!) och Helsingborg.
Fy vad tjötigt. Klaga till värden?
Skall strax till neurologen, är nervös, får nervösmage. Orkar ej.