För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit lite efter nattajobbandet och sitter nu o känner mig lite förvirrad. Antar att min kurrande mage behöver något att äta.
Skulle behöva åka och hämta ut ett paket med. Såå irriterande när det kommer en sms-avi när man precis gått in genom dörren efter att ha hämtat två andra paket.

Irritereande! Har betalat 3:- för lite på en telefonräkning i november och det har gått till kronofogden :banghead:

Önskar mig en fungerande hjärna just ju :crazy: Men alltså allvarligt! Fucking 3:-!?!

Fick världens tokpanik, hittade inte mitt slutbetyg från Gymnasiet och har rensat i lådor x antal gånger och blev rädd att det hade råkat hamna mellan nått som skulle slängas och blivit slängt men ikket, hittade det i förrådet i världens hög med papper!

Ingen påminnelse innan?! :confused::banghead: idioter.

Nope, ingenting alls. Tack och bock liksom! Det kommer inte att bli det företaget igen kan jag lova för jag har haft ett smärre helvete med dom i flera år nu och nu är jag obunden. Så jag kommer att avsluta mitt abbonemnag hos dom när detta är betalt och klart.

Varför får du nervösmage av det? Jag träffar neuro 2-3 ggr/år samt pratar med dom lika många ggr/år i telefonen.

Imorgon har jag telefontid med en...

För att jag alltid blir nervös av att träffa nya läkare (och nya personer), vet aldrig om jag skall bli tagen seriöst eller ej.
Nu gick det rätt bra förutom att han talade danska vilket jag har sjukt svårt att förstå men jag blev tagen på allvar iallafall.

Irritereande! Har betalat 3:- för lite på en telefonräkning i november och det har gått till kronofogden :banghead:

Önskar mig en fungerande hjärna just ju :crazy: Men alltså allvarligt! Fucking 3:-!?!
Det verkar ju helt absurt? :crazy: Du har alltså fått ett brev från kronofogden? Jag skulle ringa och prata med den som står som kontaktperson och se hur du kan lösa det.

Nope, ingenting alls. Tack och bock liksom! Det kommer inte att bli det företaget igen kan jag lova för jag har haft ett smärre helvete med dom i flera år nu och nu är jag obunden. Så jag kommer att avsluta mitt abbonemnag hos dom när detta är betalt och klart.
Ja bara att byta helt klart. Vilka jävla klappträn.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
958
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
284
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka