Då får man iofs inte ligga särskilt ofta!Tänk att dela man med 38 andra fruar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får man iofs inte ligga särskilt ofta!Tänk att dela man med 38 andra fruar
@LadyCovergirl fräckt! Jag frågade ju efter bild när du hade det orangea, men då vägrade du ju Så tänkte det är väl ingen idé att fråga nu
Nya färgen var helt klart snyggare!Såhär såg det ut före dagens färgning:
Dock är det orangea lite urtvättat så nu var det mer orangeblont
Vad snygg du är!Jag är lite besviken att det inte har frågats efter bilder på min nya hårfärg men jag lägger upp en ändå
Ok, nu är jag ensam igen han var mycket snäll och trevlig och mysig Men, det finns några men som gör att det inte kan bli mer än ett tidsfördriv... Och det är definitivt ingen som jag skulle kunna presentera för familjen...
Vad snygg du är!
Nya färgen var helt klart snyggare!
Jag läste först att mitt ex är Foppa
Ehm. Been there, Done that Fast vännen blev inte grinig, hennes bror är lite av en player så hon var inte förvånadÄh man kan ha kul med dom ändå
Ett tips bara, använd inte dina vänners lillebror som tidsfördriv Kommer det fram så blir det lite grinigt på vänfronten
Ehm. Been there, Done that Fast vännen blev inte grinig, hennes bror är lite av en player så hon var inte förvånad
Jag kände mig lite som en tant ikväll. Alltså, killen är född samma år som min häst var!Jag ska överhuvudtaget inte kommentera vad man inte bör göra i det avseendet
Fast allt är ju preskriberat nu
/ordentlig tant numera
Systers mans bästa kompis blir också lite jobbigt ibland. Speciellt som man råkade såra honom såpass att han flyttade tillbaka till AustralienJag ska överhuvudtaget inte kommentera vad man inte bör göra i det avseendet
Fast allt är ju preskriberat nu
/ordentlig tant numera
Jag kände mig lite som en tant ikväll. Alltså, killen är född samma år som min häst var!