Ninnurur
Trådstartare
Då ska vi plågas lika tidigt. Ska vi slå vad om att det inte står nån lastbil där när jag kommer imorrn då?Jag borde också sova. Har väckaren ställd på 5.23
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då ska vi plågas lika tidigt. Ska vi slå vad om att det inte står nån lastbil där när jag kommer imorrn då?Jag borde också sova. Har väckaren ställd på 5.23
Då ska vi plågas lika tidigt. Ska vi slå vad om att det inte står nån lastbil där när jag kommer imorrn då?
Troligen blir det så. Men om jag köper med gokaffe på vägen ut så lär det väl stå en bil där gissar jagDu får säkert sitta och bara glo första tiden!
Jag har varit ledig i två dagar = har inte sett någon vaktlista = vet inte ens var jag ska vara imorgon
Troligen blir det så. Men om jag köper med gokaffe på vägen ut så lär det väl stå en bil där gissar jag
Såklart!Lagen om livets jävlighet!
Såklart!
Förresten så äter jag snacks istället för att sova...
Olws Favorit mixVilken sorts snacks? Jag åt chips till min gräddfilsdip
Olws Favorit mix
Nope, majs- och potatissnacks i olika formerÄr det nötter?
StiligtJag är lite besviken att det inte har frågats efter bilder på min nya hårfärg men jag lägger upp en ändå
Nu mina små barn @Ninnurur, @LadyCovergirl och @_husmusen_ så ska vi ju komma ihåg att en annan är född -73
Kusen var född 1988
Ehm. Been there, Done that Fast vännen blev inte grinig, hennes bror är lite av en player så hon var inte förvånad
Är inte vi alla det ibland?Jag måste nog se till att bli en bättre version av mig själv, för jag är nog ganska jobbig att umgås med
Är inte vi alla det ibland?