För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska försöka släppa ångesten och sova med A nära mig :heart
Bra att du startade en ny tråd @Ninnurur , älskar denna tråd ! Kram till dig , har samma historia som dig , varit bedömd efter vikten sedan dagistiden, och inte för den jag varit som person, om de bara visste hur de skadar en människa för livet, barn kan vara hemska:cry:

Borde hoppa in i duschen men ligger på soffan, just ätit frukost! Är hemma från jobbet p.g.a värken efter att ha tagit bort visdomstanden samt att ryggen bråkar ! Men skönt att få sovit . Om jag orkar ska jag gå en promis med vovve efter duschen !

Jag dör lite :rofl:

Bilföretaget har skickat in sitt svar nu till arn efter tredje påtryckningen från dom där dom hänvisar till att dom gjort ett misstag när dom skrev att jag skulle ha garanti på bilen så nu gäller inte den eftersom månaden redan har gått och dom behöver då varken laga den eller reklamera den. :laugh:

Arn bad mig svara och jag hänvisade lite snyggt till konsumentköplagen och påpekade att vi har ett skriftligt köpeavtal på garantin och att man inte kan "komma på" i efterhand att det inte ska gälla :D

Alltså det här gjorde min dag :laugh:

Jag dör lite :rofl:

Bilföretaget har skickat in sitt svar nu till arn efter tredje påtryckningen från dom där dom hänvisar till att dom gjort ett misstag när dom skrev att jag skulle ha garanti på bilen så nu gäller inte den eftersom månaden redan har gått och dom behöver då varken laga den eller reklamera den. :laugh:

Arn bad mig svara och jag hänvisade lite snyggt till konsumentköplagen och påpekade att vi har ett skriftligt köpeavtal på garantin och att man inte kan "komma på" i efterhand att det inte ska gälla :D

Alltså det här gjorde min dag :laugh:
Det var ju faktiskt ganska underhållande :D Tänk så praktiskt om man bara kan ändra sig gällande skrivna avtal? :p

Bra att du startade en ny tråd @Ninnurur , älskar denna tråd ! Kram till dig , har samma historia som dig , varit bedömd efter vikten sedan dagistiden, och inte för den jag varit som person, om de bara visste hur de skadar en människa för livet, barn kan vara hemska:cry:

Jag var extremt smal som liten, fram till jag fick hjärnhinneinflammation som 25åring. Sen vände det, med besked. Däremot blev jag mobbad i sex år för att jag är så ful. Det svider, fortfarande..

Ska upp till frysen på ovanvåningen och plocka ner några lussekatter :d Efter att ha haft matförbud sedan 22 igår kväll så är jag hungrig och godissugen, så nu när glukosbelastningen är gjord så ska jag äntligen frossa :o:D
Åh, glukosbelastning är vidrigt! :crazy:

Åh, glukosbelastning är vidrigt! :crazy:

Det har kommit en ny sort, som smakade som riktigt söt saft med citronsmak. Den var betydligt bättre än den där vita sörjan man fått innan :up: Men håller med dig, har gjort det nu varje gång (-04 , -13 &-15) och aldrig mer! :crazy:

GL7502_1.jpg

jag jobbar på att tömma hjärnan på snor medan jag är härligt orkeslös. Har spenderat hela förmiddagen i sängen med en blytung kropp som sover fast jag är vid medvetandet, feber kan vara en spännande upplevelse:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 112
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
601
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 756
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
158
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka