Stapelvara i min frys...Jag måste nog shoppa glass idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stapelvara i min frys...Jag måste nog shoppa glass idag
Jag har för liten frys! Det är en sån där miljövänlig sak med tjocka väggar. Knappt att man kan ha ett paket B&J stående i lådan.Stapelvara i min frys...
Tjoho!Jublar! Veterinären ringde och knölen på min flatkille var en fettknuta
Bra att du startade en ny tråd @Ninnurur , älskar denna tråd ! Kram till dig , har samma historia som dig , varit bedömd efter vikten sedan dagistiden, och inte för den jag varit som person, om de bara visste hur de skadar en människa för livet, barn kan vara hemskaJag ska försöka släppa ångesten och sova med A nära mig
Det var ju faktiskt ganska underhållande Tänk så praktiskt om man bara kan ändra sig gällande skrivna avtal?Jag dör lite
Bilföretaget har skickat in sitt svar nu till arn efter tredje påtryckningen från dom där dom hänvisar till att dom gjort ett misstag när dom skrev att jag skulle ha garanti på bilen så nu gäller inte den eftersom månaden redan har gått och dom behöver då varken laga den eller reklamera den.
Arn bad mig svara och jag hänvisade lite snyggt till konsumentköplagen och påpekade att vi har ett skriftligt köpeavtal på garantin och att man inte kan "komma på" i efterhand att det inte ska gälla
Alltså det här gjorde min dag
Visst vore detDet var ju faktiskt ganska underhållande Tänk så praktiskt om man bara kan ändra sig gällande skrivna avtal?
Bra att du startade en ny tråd @Ninnurur , älskar denna tråd ! Kram till dig , har samma historia som dig , varit bedömd efter vikten sedan dagistiden, och inte för den jag varit som person, om de bara visste hur de skadar en människa för livet, barn kan vara hemska
Åh, glukosbelastning är vidrigt!Ska upp till frysen på ovanvåningen och plocka ner några lussekatter Efter att ha haft matförbud sedan 22 igår kväll så är jag hungrig och godissugen, så nu när glukosbelastningen är gjord så ska jag äntligen frossa
var väl inte så mycket alkohol i version 9 heller? Mest glögg och chips tycker jagJag tycker det har varit för lite alkohol i den här tråden, eller hur @tornblomma
Åh, glukosbelastning är vidrigt!
Jag tycker det har varit för lite alkohol i den här tråden, eller hur @tornblomma