För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig irriterad på mig själv som än en gång somnat på morgon och sen sovit till 4... ställde ju faktiskt flera väckarklockor men ikket!

Du är inte ensam, jag har varit vaken till och från idag. Var ner och hämtade min hund och låne hunden kl 8 imorse sedan har jag slumrat i sängen hela dagen.

Tror det är dags att öka på D-vitamindosen och mina uppiggande nu....

Du är inte ensam, jag har varit vaken till och från idag. Var ner och hämtade min hund och låne hunden kl 8 imorse sedan har jag slumrat i sängen hela dagen.
Känns som jag testat allt just nu, i söndags var jag så trött att jag höll på att somna vid middagsbordet hos mamma när dom bjöd på middag, så jag höll mig vaken till kvällen, somnade och vaknade sen mitt i natten...

Eftersom vi försöker städa i den här tråden, men gärna dricker alkohol. Så här är det! :idea::up:
12299175_10153238925810924_8802992546493424151_n.jpg

Vin dricker jag gärna vanligt, men glöggen är godast alkoholfri :p
Helt enig, ser att jag har uttryckt mig dumt - lättvinsglögg menar jag :D är lite lustigt faktiskt, har inga problem med starköl, (vitt)vin, eller starka drinkar osv, men starkvinsglögg liksom ångar upp i näsan på mig på ett väldigt otrevligt sätt. :cautious::wtf:

Har lyxat mig med pasta idag. Orkade inte koka i två kastruller för att göra något annat till mig när A önskat pastan. Och sen åt hon såklart knappt av den :banghead:

Känns som jag testat allt just nu, i söndags var jag så trött att jag höll på att somna vid middagsbordet hos mamma när dom bjöd på middag, så jag höll mig vaken till kvällen, somnade och vaknade sen mitt i natten...

Jag är trött pga MS och fatigue så jag medicinerar mot det men imorse glömde jag bort att ta medicinen och då är jag värdelös en hel dag.

Idag drömde jag massor med knäppa drömmar! Upptäckte bla att min chihuahua helt plötsligt hade tappat all päls och var helt naken och var skitarg på hundvakten för att hon inte sagt något eller sett något!

Sedan drömde jag att min morbror varit här och druckit upp all min glögg och mina öl och var arg då med.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
469
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 408
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
634
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka