Håller tummarna för besiktningen
Tack
Jag ser fram mot att få hem donnan. Ska bli spännande med ett sto, har alltid haft valacker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna för besiktningen
Ston är...ston Man skickar en ansökan i tre exemplar och väntar.....och med lite tur får du ett svar till slutTack
Jag ser fram mot att få hem donnan. Ska bli spännande med ett sto, har alltid haft valacker.
Ston är...ston Man skickar en ansökan i tre exemplar och väntar.....och med lite tur får du ett svar till slut
Knepet är att få dom att tro att det är deras egna ide...plocka och leda dom på rätt väg. Om du inte har turen att hon är som mitt ena sto som nog är den snällaste på denna gjord i precis allt
Den andra har jag skrivit många ansökningar till utan att få svar
Mitt fuxsto gav mig tre hjärnskakningar utan att jag ramlade av Men jävlar vad hon kunde hoppa!! Dottern hennes (också fux såklart) skötte sig med mig eftersom jag uppfostrade henne från start, men körde tyvärr över tjejen jag sålde till Det blev olyckor och skador så hon fick tas bort tyvärrSton är...ston Man skickar en ansökan i tre exemplar och väntar.....och med lite tur får du ett svar till slut
Knepet är att få dom att tro att det är deras egna ide...plocka och leda dom på rätt väg. Om du inte har turen att hon är som mitt ena sto som nog är den snällaste på denna jord i precis allt
Den andra har jag skrivit många ansökningar till utan att få svar
@athena_arabians Paraplydrinkar går alltid ner!
Jag är samma som person men har fått lära mig att stanna upp, backa,förklara, lyssna, leda, lirka, truga, babysteps (tålamod och åter tålamod) och sen när det väl lossnar så massor med beröm. En del ston är helt klart värre än andra, men känslan när man får dom med sig är utan tvekan större Jag har alltid sagt att nästa häst skulle vara en valack...nu har jag tre ston ....och även om jag fortfarande säger att nästa ska vara en valack så tittar jag bara på ston i annonsernaJag är hyfsat dominant som person vilket har gjort att jag och ston gärna hamnar på kant med varandra. Annie känns dock som en snäll individ även om jag säkert får leta fram lite mer tålamod i vissa situationer
om sagt en del ston är helt klart värre än andraMitt fuxsto gav mig tre hjärnskakningar utan att jag ramlade av Men jävlar vad hon kunde hoppa!! Dottern hennes (också fux såklart) skötte sig med mig eftersom jag uppfostrade henne från start, men körde tyvärr över tjejen jag sålde till Det blev olyckor och skador så hon fick tas bort tyvärr
Ja hon hade lite humör min donnaS
om sagt en del ston är helt klart värre än andra
Jag är samma som person men har fått lära mig att stanna upp, backa,förklara, lyssna, leda, lirka, truga, babysteps (tålamod och åter tålamod) och sen när det väl lossnar så massor med beröm. En del ston är helt klart värre än andra, men känslan när man får dom med sig är utan tvekan större Jag har alltid sagt att nästa häst skulle vara en valack...nu har jag tre ston ....och även om jag fortfarande säger att nästa ska vara en valack så tittar jag bara på ston i annonserna