Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag jobbar på att tömma hjärnan på snor medan jag är härligt orkeslös. Har spenderat hela förmiddagen i sängen med en blytung kropp som sover fast jag är vid medvetandet, feber kan vara en spännande upplevelse
D-vitamin till dig också!Blir hemma resten av veckan, vet inte om det bara är ryggen och visdomstanden , känner som när jag var nära väggen förra året denna tid ! Har ingen ork eller lust alls
Kolla om den finns i Borlänge, isåfall kan jag köpa den åt dig om du inte hittar den lokalt
Jätteenkelt. Finns pratbubblor typ som man skriver iUppdaterar och uppdaterar den där förbaskade högskolesidan, 4 veckor efter tentan ska vi äntligen få veta om det är godkänt eller inte... Men nu kom det besked om att alla kanske inte hinner få sitt besked idag... Vi är fem av femton som konstatera att ingen av oss har fått... Frågan är om någon har fått... Det roligaste är att de visserligen ska skriva om det är godkänt eller inte på webbsidan men de har kommenterat tentorna för hand så de ska de skicka hem per post... Dvs de kommer tidigast om ett par dagar, välkomna till 2000 talet och en högskola som säger sig hänga med genom att ha distanskurser via nätet... Hur svårt kan det vara att skriva kommentarerna i wordprogrammet?
Jag vet! Men här pratar vi lärare som inför en webbföreläsning skriver ner saker för hand för att sedan scanna in och lägga upp i föreläsningen, och för varje ny sak som ska läggas upp så måste de leta halvt ihjäl sig på sina datorer för att hitta nästa in scannade handskriva sida... De har liksom aldrig lärt sig använda word för mer än skriva in en text, de la nästan 30 min på att förklara hur vi kunde öka radavståndet till uppsatsen... De tyckte uppenbarligen att det var superkomplicerat...Jätteenkelt. Finns pratbubblor typ som man skriver i