För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha ja, den lille stackaren. :cry:
;)

Han gav sig på fel person den där gången för jag kan vara ruskigt bitchig om det behövs. Hoppas han lärde sig en läxa. Nästa gång kan det ju vara nån som blir knäckt av det *mutter*
För det mesta var det dock trevliga människor som skrev :)

Tur jag träffade sambon iaf, annars hade jag nog varit singel för evigt efter dotterns pappa. Träffade båda via nätet dock, via chattrummen man hängde i på den tiden :)
Chattrum ja, been there, done that :D

Jag har insett att det finns en grej på Biltema som vore himla bra att ha till ett nytt projekt. Å ena sidan, den är på väg ur sortimentet och är nedsatt till 25% av priset! Yay! Å andra sidan, den är på väg ur sortimentet och är slutsåld på mina två närmsta varuhus och finns "enstaka" på det tredje närmaste... Värt att åka? Mjo, jag kan köra några andra ärenden i det området när jag ändå är där... Men finns den kvar till dess?! Och mer än det, finns den ens - det vore ju inte första gången "enstaka" betyder "borta"... :cautious:

Kolla om den finns i Borlänge, isåfall kan jag köpa den åt dig om du inte hittar den lokalt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 109
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
601
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 756
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
158
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka