För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mmm glögg :love:

Jag kan dricka mig full på denna dryck :love:

Mm :love:
Jag har druckit en halv flaska idag medans jag julpyntade :p
Fast alkoholfri då för bebisen :)

Blev ju lite sugen på paraplydrinkar när dom skrev om det innan. En minifylla hade inte varit fel. Har inte druckit på typ ett år nu. Så nästa fylla blir nog rolig, kanske på en buketräff hos @athena_arabians. Lät som ni hade kul i somras :D

Mm :love:
Jag har druckit en halv flaska idag medans jag julpyntade :p
Fast alkoholfri då för bebisen :)

Blev ju lite sugen på paraplydrinkar när dom skrev om det innan. En minifylla hade inte varit fel. Har inte druckit på typ ett år nu. Så nästa fylla blir nog rolig, kanske på en buketräff hos @athena_arabians. Lät som ni hade kul i somras :D

Aha Buketräff! Jag har varit på öh tror det är tre stycken... Kommer inte ihåg!

Paraplydrinkar funkar bra även som alkoholfria! Nu ska jag värma en mugg glögg till :love:

Då är vi två! Tänk vad enkelt det hade varit att bara leva med djur!

Jag ska göra det när sonen flyttar, har redan planerat allt klart och hus och ladgård har jag! Det blir köttkaniner, höns, kalkoner, gäss, ankor, två getter, några får, lite katter, några hundar och jag hemma i Tornedalen :love:
Alltså jag gör redan det, lever med massor av djur och det är himmelskt :love: Men folket i skolan verkar gå bananas nu sista två veckorna :banghead: Nu vill dom försöka flytta på redovisningen på fredag för att två har "annat" för sig och ta det på den dagen jag har tagit ledigt för att jag har ett möte då. och oavsett om vi flyttar på det så lär ju inte betygen bli klara i tid :banghead: Varför inte bara göra det den dagen vi är tillsagda från början? Hur svårt ska det vara?! :banghead:

Jag avskyr att shoppa! Nåja, nu är iaf mormors klappar helt klara och mina föräldrars klappar är halvklara. Mathildes klappar vet jag åtminstone vad jag ska köpa :p

Jag tycker vi kan ha glöggmys-buketräff i Dalarna innan jul, jag kommer ju åka upp till Dalarna redan den 17 Dec och hem den 25 :D Lördagen den 19 är det dock 50 års fest men finns ju fler dagar. @athena_arabians @ainasoja :angel:

Jag hakar på om jag bara kan ta mig dit! Jag har ingen bil :-(

Ska till typ Dalarna på lördag, SKinnskatteberg för att vara exakt! Då står årets DM och sista officiella tävlingen på schemat sedan är jag ledig till sista helgen i januari då säsongen drar igång igen så jag har tid för en glöggträff!

Jag har bjudit svärmor på middag, hon är trevlig och överlag en väldigt bra sådan men vi har väldigt lite gemensamt (trots samma yrke)

Sambon blev inringd på jobb ikväll igen tyvärr, jag vill ha honom hemma och inte bara se honom i dörren

Jag hakar på om jag bara kan ta mig dit! Jag har ingen bil :-(

Ska till typ Dalarna på lördag, SKinnskatteberg för att vara exakt! Då står årets DM och sista officiella tävlingen på schemat sedan är jag ledig till sista helgen i januari då säsongen drar igång igen så jag har tid för en glöggträff!
Tar tyvärr tåget, så kan inte assistera med bil, dock skulle jag kunna hämta dig i typ Smedjebacken om du tar tåget :) Tror det går rätt snabbt och inte kostar så mycket. Mamma bor ju i Smébakka och får säkert låna hennes bil för äventyr :p
@JeayL Du får också följa på buketräff/glöggmingel :D (om vi kan få till nått)

Måste sätta ut min förra bil på annons. Har skjutit på det i evigheter nu... Men nu har jag fotograferat den, gjort rent den och skrivit en text. Bara själva grejen kvar att få till allt till annonsen. Hoppas det blir snabbt överstökat att få bort den när jag väl fått till annonsen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 112
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
601
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 758
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
160
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka