För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, jag hoppas det och på ett sätt är det nog rätt skönt att det inte blir något med den där killen ändå.
Lite synd då vi känt varandra i över 2 år nu och i 1,5år "hållt" på lite som ett par fast vi inte är det. Alla våra kollegor säger att vi är som ett gift gammalt par, så det gör det lite jobbigare. Vi får se.
Låter jobbigt :(

Här bort har vi konstaterat att en kollega ev kan vara intresserad :nailbiting:

jag är jätteglad att jag är hemma och är sjuk och inte berörs av rusk Helga som sabbar för alla stackars tågresenärer och får julgranen på gården att dansa hula-hula.

Men mitt garn är slut och jag är miserabel.

Sitter på jobbet och är sjukt irriterad. Ena AG som skulle jobba ikväll kom aldrig så jag messade honom vid sex och frågade när han skulle komma. Han svarade att han var sjuk och att en av de anställda skulle komma klockan tio! Jaha och du kunde inte kontaktat mig tidigare om det? Pratade sedan med den anställde som visst lovat att komma men var på julfest och ville inte komma egentligen. Men varför säger du då ja? :mad: Jag har försökt ringa runt till alla anställda men tja, ingen vill direkt jobba en fredagskväll när vädret vill att man ska hålla sig inomhus, inte våga sig ut på vägen. Även om jag hade bil så kunde jag inte åka härifrån eftersom jag inte kan lämna killarna på boendet ensamma. Så här sitter jag liksom. Grrr.:rage: Tur att jag hade så roligt med @athena_arabians idag annars hade jag nog brutit ihop eller något.

Edit: Och nu får jag inte ens tag på personen som skulle komma.

Granen är inköpt och installerad. Eller kanske utstallerad. Ser dock att den ser sned ut men den får göra det till imorgon eller söndag eller så :p
Ska nu fortsätta vara julpysslig och slå in julklappar. Något av det värsta jag vet. Det är ungefär lika illa som att tvätta håret :yuck: (Vilket jag dessutom också ska göra :mad: )

Sitter på jobbet och är sjukt irriterad. Ena AG som skulle jobba ikväll kom aldrig så jag messade honom vid sex och frågade när han skulle komma. Han svarade att han var sjuk och att en av de anställda skulle komma klockan tio! Jaha och du kunde inte kontaktat mig tidigare om det? Pratade sedan med den anställde som visst lovat att komma men var på julfest och ville inte komma egentligen. Men varför säger du då ja? :mad: Jag har försökt ringa runt till alla anställda men tja, ingen vill direkt jobba en fredagskväll när vädret vill att man ska hålla sig inomhus, inte våga sig ut på vägen. Även om jag hade bil så kunde jag inte åka härifrån eftersom jag inte kan lämna killarna på boendet ensamma. Så här sitter jag liksom. Grrr.:rage: Tur att jag hade så roligt med @athena_arabians idag annars hade jag nog brutit ihop eller något.

Hur i helsike får det gå till så ???

Kollar idol och funderar hur svenska folket tänker.
Simon kommer dock vara den som kommer vara artist mest och längst tror jag

:eek::mad: Hoppas du inte blir själv så länge till.

Tur att vi tog extra tid på oss ;) men vilken skithög rent ut sagt till kollega :mad:

Att inte våga sig ut med bilen är skitsnack, jag hade klarat mig hela vägen jag körde idag med min Saab som verkligen inte har fyrhjulsdrift! Den enda del som var riktigt illa var i Jämtland för de inte hade plogat och sedan innan Svärdsjö eftersom det började frysa på blöt vägbana. Innan och precis efter Bollnäs var det verkligen inte större problem :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
279
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka