För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tur att vi tog extra tid på oss ;) men vilken skithög rent ut sagt till kollega :mad:

Att inte våga sig ut med bilen är skitsnack, jag hade klarat mig hela vägen jag körde idag med min Saab som verkligen inte har fyrhjulsdrift! Den enda del som var riktigt illa var i Jämtland för de inte hade plogat och sedan innan Svärdsjö eftersom det började frysa på blöt vägbana. Innan och precis efter Bollnäs var det verkligen inte större problem :mad:

Hahaha, utan härlig lunch hade jag blivit galen. Tyvärr var det inte kollegan som ringde idag utan en av ägarna som skulle jobbat. Det var inte förrän jag messade kl sex om när han skulle komma som han svarade att han var sjuk och någon skulle komma tio!!! :rage: Utan lunchen hade jag suttit på jobbet i 14 timmar i sträck. Verkligen mycket "synd" att batteriet var så kasst men att vi fick igång den med startkabeln :angel: Tog en taxi hem som de verkligen ska betala!

Men nu är jag hemma och hoppat in i mys PJ och Nikita försöker komma åt sina ampelliljor. Ska äta något riktigt onyttigt och sedan slappa med katten.

Just nu undrar jag över vad solglasögonsmileysen betyder, eller står för? :confused:

Hur tolkar du den?

Å så sitter jag och äter choklad :d

@MJLee: Ja, det var ett jäla batteri att vara krångligt :D

:heart till Nikita, jag vill verkligen träffa henne (dock utan mina damer :crazy:). Missia ligger på en kudde i särbons soffa nu och Tassa har ockuperat min säng :meh: som vanligt :meh: :meh:

Jag hade tenkt mig en tur ut på stan tidigt på förmiddagen och när jag kör ut på vår lilla väg för att komma ut på huvudvägen så ligger det ett träd rakt över vägen och detta är enda vägen ut:arghh:

Så det var bara att backa tillbaka 500 meter, sätta in bilden i garaget och vänta på att någon skulle komma och ta hand om eländet. Ringde säkert 10 samtal innan jag kom fram till rätt person. Han blev bara irriterad eftersom jag var den xyz-onde som ringde. Jag ringde 10.15, trädet blev borta 16.30 (då kom min granne hem och berättade att nu var dom klara).

Så nu sitter jag här och dricker glögg, äter pepparkakor med gorgonzola och irriterar mig på att jag måste ut i morgon. Men glöggen smakar bra:d

Jag hade tenkt mig en tur ut på stan tidigt på förmiddagen och när jag kör ut på vår lilla väg för att komma ut på huvudvägen så ligger det ett träd rakt över vägen och detta är enda vägen ut:arghh:

Så det var bara att backa tillbaka 500 meter, sätta in bilden i garaget och vänta på att någon skulle komma och ta hand om eländet. Ringde säkert 10 samtal innan jag kom fram till rätt person. Han blev bara irriterad eftersom jag var den xyz-onde som ringde. Jag ringde 10.15, trädet blev borta 16.30 (då kom min granne hem och berättade att nu var dom klara).

Så nu sitter jag här och dricker glögg, äter pepparkakor med gorgonzola och irriterar mig på att jag måste ut i morgon. Men glöggen smakar bra:d

Men har du ingen motorsåg?! :nailbiting: :D

Glögg är :up: men hör blev det rödvin till osten :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
279
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka