Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur att vi tog extra tid på oss men vilken skithög rent ut sagt till kollega
Att inte våga sig ut med bilen är skitsnack, jag hade klarat mig hela vägen jag körde idag med min Saab som verkligen inte har fyrhjulsdrift! Den enda del som var riktigt illa var i Jämtland för de inte hade plogat och sedan innan Svärdsjö eftersom det började frysa på blöt vägbana. Innan och precis efter Bollnäs var det verkligen inte större problem
Just nu undrar jag över vad solglasögonsmileysen betyder, eller står för?
Hur tolkar du den?
Å så sitter jag och äter choklad
Jag hade tenkt mig en tur ut på stan tidigt på förmiddagen och när jag kör ut på vår lilla väg för att komma ut på huvudvägen så ligger det ett träd rakt över vägen och detta är enda vägen ut
Så det var bara att backa tillbaka 500 meter, sätta in bilden i garaget och vänta på att någon skulle komma och ta hand om eländet. Ringde säkert 10 samtal innan jag kom fram till rätt person. Han blev bara irriterad eftersom jag var den xyz-onde som ringde. Jag ringde 10.15, trädet blev borta 16.30 (då kom min granne hem och berättade att nu var dom klara).
Så nu sitter jag här och dricker glögg, äter pepparkakor med gorgonzola och irriterar mig på att jag måste ut i morgon. Men glöggen smakar bra
Jag har precis ätit 200 g marabou mjölkchoklad. Ensam. På fem minuter. Nu mår jag så illa att jag inte orkar skämmas.
Kaozzzzzzz
Mitt vin är sluuuut! Fast det kanske bara är bra
En dag imorgon medMitt vin är sluuuut! Fast det kanske bara är bra