Funderar på vad kollegan kan hetta, så man ev kan staka. Men jag har ingen aning
Din autokorrekt fungerar bra den gör *läs med Yodas röst*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på vad kollegan kan hetta, så man ev kan staka. Men jag har ingen aning
äter de för ofta själv..
En dag imorgon med
Jag funderade på ett eller två t och kom fram till tvåDin autokorrekt fungerar bra den gör *läs med Yodas röst*
Jag funderade på ett eller två t och kom fram till två
Ja, det är ju det. Och jag ska iväg och hämta ut paket bredvid systemetEn dag imorgon med
Jag har en flaska Fantini, men har ju druckit tre glas rött, Canaletto Zinfandel, hos föräldrarna och sen en liten flaska (375 cl) Mateus Rosé här hemma, så jag borde inte dricka mer. Alldeles ensamMitt vin tar aldrig slut men det ska mycket till innan jag korkar dyrflaskorna
/mvh snål
En helt ärlig fråga, hur ska man skriva egentligen? Googla information?Sorry *dotter till lärare*
Jag tänkte dock mest på "staka" för jag associerar mest till Buffy the Vampire Slayer då, dvs stake (spetsa)
Jag hoppas du inte tänkt göra det med honom
StaLkaEn helt ärlig fråga, hur ska man skriva egentligen? Googla information?
Jo, jag har motorsåg men den är trasig (kedjan har gått av och jag har tänkt köpa ny i flera månader...)Men har du ingen motorsåg?!
Glögg är men hör blev det rödvin till osten
En helt ärlig fråga, hur ska man skriva egentligen? Googla information?
Jag tog absolut inte illa upp, är allmänt dålig på att utrycka mig i skriftFörlåt, jag menade verkligen inte att vara taskig men jag tänkte verkligen på Buffy som i att spetsa någon
Ja, jag har lite konstig hjärna det bjuder jag på
Inte öl heller Jag vill med kramas...men jag vet inte var jag har hanAlltså, jag vill kramas! Vin är fan inte nyttigt...
Pröva med GPSInte öl heller Jag vill med kramas...men jag vet inte var jag har han
Personen jag vill kramas med är ute på krogen och firar födelsedag, såklart. Hann träffa honom en kort stund i eftermiddags. Vill ha mer. Men nä, det som går inte
Jag vill ha sällskap i sängenInte öl heller Jag vill med kramas...men jag vet inte var jag har han
Jag döööör!Pröva med GPS