För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
En dag imorgon med ;)
Ja, det är ju det. Och jag ska iväg och hämta ut paket bredvid systemet :angel: :p

Mitt vin tar aldrig slut men det ska mycket till innan jag korkar dyrflaskorna :D

/mvh snål
Jag har en flaska Fantini, men har ju druckit tre glas rött, Canaletto Zinfandel, hos föräldrarna och sen en liten flaska (375 cl) Mateus Rosé här hemma, så jag borde inte dricka mer. Alldeles ensam :D

Personen jag vill kramas med är ute på krogen och firar födelsedag, såklart. Hann träffa honom en kort stund i eftermiddags. Vill ha mer. Men nä, det som går inte :banghead::banghead::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
279
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈