För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skickat iväg maken och hunden på jakt hos kompisar, själv ska jag skicka iväg den stora till storstan för shopping med kompisar och sen åka med den lilla på innebandy i lillstan. Eftersom de har samling 1,5 h innan match :meh: så tänker jag ta med mina böcker och sitta där och läsa och plugga. Jag saknar verkligen en bärbar dator, men jag skulle visst få en i julklapp...

Tipsa om att en del klappar är värda att få i förtid :angel:

Skickat iväg maken och hunden på jakt hos kompisar, själv ska jag skicka iväg den stora till storstan för shopping med kompisar och sen åka med den lilla på innebandy i lillstan. Eftersom de har samling 1,5 h innan match :meh: så tänker jag ta med mina böcker och sitta där och läsa och plugga. Jag saknar verkligen en bärbar dator, men jag skulle visst få en i julklapp...

Tipsa om att en del klappar är värda att få i förtid :angel:

äh, har två generationer dagmammor i familjen, varav ena är min mamma, är ändå helt värdelös då det gäller att sköta barn :eek:

Hehe, det klarar jag av att vara utan dagmammor i släkten :D Barn gör mig... konfunderad :cautious: det kombinerat med ett tämligen stort ointresse för dem gör att jag helst håller mig på avstånd. Och deras baciller. De senaste gångerna jag varit i småbarns närvaro har jag blivit sjuk :meh:

äh, har två generationer dagmammor i familjen, varav ena är min mamma, är ändå helt värdelös då det gäller att sköta barn :eek:

Hehe, det klarar jag av att vara utan dagmammor i släkten :D Barn gör mig... konfunderad :cautious: det kombinerat med ett tämligen stort ointresse för dem gör att jag helst håller mig på avstånd. Och deras baciller. De senaste gångerna jag varit i småbarns närvaro har jag blivit sjuk :meh:
Skönt att jag inte är ensam om att inte tycka om barn :D

Morgonfodrat och släppt ur hästar i regnet, sen har jag och hunden yrat runt i alla leriga hagar :yuck: och lagat staket som mer eller mindre har raserats under natten. Nu är frukosten intagen och kaffet ryker varmt i koppen :d

Fortfarande strömlöst i bygden och ingen prognos när vi har ström igen,,,,,,,eller när grannarna har ström igen skulle det vara. Ska strax åka upp med reserv-reservelverket (ja klart jag har fler än ett) :angel: så grannen kan ladda frysarna och övrigt. Ibland är det bra att vara hamster och samla i ladorna. :p

Fortfarande strömlöst i bygden och ingen prognos när vi har ström igen,,,,,,,eller när grannarna har ström igen skulle det vara. Ska strax åka upp med reserv-reservelverket (ja klart jag har fler än ett) :angel: så grannen kan ladda frysarna och övrigt. Ibland är det bra att vara hamster och samla i ladorna. :p
Snällt av dig! Vi fick tillbaka strömmen i går kväll så då var det bara att yra runt i alla byggnader och släcka överallt :p . Mest upprörda blev hönsen ;)

Morgonfodrat och släppt ur hästar i regnet, sen har jag och hunden yrat runt i alla leriga hagar :yuck: och lagat staket som mer eller mindre har raserats under natten. Nu är frukosten intagen och kaffet ryker varmt i koppen :d
Mitt förrådstält ser ut som en punkterad strandad val med revbenen spretande åt alla håll, trots en meter nedslagna markspikar så havererade det, fan vet om jag inte ringer skrothandlaren så får han ta reda på det som fanns i det för nu har jag ledsnat på att få stormrivna tält.

Särbon satt och spelade TV-spel och tittade på film senaste strömavbrottet de hade :D ingen fara med frysarna heller :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
280
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?