För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snällt av dig! Vi fick tillbaka strömmen i går kväll så då var det bara att yra runt i alla byggnader och släcka överallt :p . Mest upprörda blev hönsen ;)
Här lyser det rött på avbrottskartan i en stor del av nätområdet så det kommer nog att bli långvarigt misstänker jag.

Här lyser det rött på avbrottskartan i en stor del av nätområdet så det kommer nog att bli långvarigt misstänker jag.
Nu vet jag inte var du bor men det är ganska många som fortfarande saknar el eftersom det ligger fullt med träd överallt och dom kan inte ta sig fram och rensa hörde jag nåt om på radion.

I dag är för övrigt en sån där dag där jag kan göra nästan vad som helst för en massage av axlarna och nacken...ja nästan vad som helst förutom att betala för det ....

Nu ska jag ta och spela lite och se om vinden vill mojna lite och regnet sluta ösa ner så man kan ge sig ut till stallet och ta sig en ridtur utan att blåsa bort. :p

Typ vaken... verkar blåsa rejält ute. Har funderingar på att åka iväg till erikshjälpen, dom öppnar idag efter dom haft stängt för ombyggnad ett litet tag. Men chansen är väl stor att det är jävligt mycket folk :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
280
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka