Men jag har ju ingen anledning att prata med honom egentligenBästa är att fråga lite diskret och vips får man reda på saker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag har ju ingen anledning att prata med honom egentligenBästa är att fråga lite diskret och vips får man reda på saker.
Du kan få mat av mig Ska laga mat nuEftersom jag inte orkade laga lunch...så ställde jag mig och bakade
Perfekt ! Vad blir det? Jag bjuder på efterrättenDu kan få mat av mig Ska laga mat nu
Klyftpotatis och fläskytterfilePerfekt ! Vad blir det? Jag bjuder på efterrätten
Klyftpotatis och fläskytterfile
Hoppas dagen blir lugn och ha det så skönt när du kommer hem ikväll!
Hjälp! Jag skulle inte fungera normalt på 4 timmar tror jag. 6 timmar är absoluta minimum, fast den här årstiden krävs det egentligen 8 timmar för full funktion
Jo, om du är intresserad av honom så har du ju det.Men jag har ju ingen anledning att prata med honom egentligen
Fortsättning följerJo, om du är intresserad av honom så har du ju det.
Spännande, är glad för din skull oavsett hur det slutar.Fortsättning följer
Finns väl bara ett sätt det kan sluta på... Men kul så länge det vararSpännande, är glad för din skull oavsett hur det slutar.
Hörre du du, nu tänker vi positivt här va, även om det är lätt att tänka negativt (vet själv av erfarenhet).. borde följa mina egna råd också...Finns väl bara ett sätt det kan sluta på... Men kul så länge det varar