För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker motivera mig att gå ut i ruskvädret. 20m/s i byarna. Promenadläge? Eftersom alternativet är stanna inne och städa blir det nog promenad...

Det var mycket folk på erikshjälpen :wtf: men, väldigt fint blev det efter dom gjort om i lokalen! Fyndade en hög pepparkaksformar och lite pynt till julgranen :up:
Vart på actic och sagt upp medlemskap och nu jag jag tillsammans med resten av kristianstad in på maxi :banghead: giv mig styrka!

Har lunchrast i ett tomt lunchrum. Ska inte ens äta nu. Råkade nämligen äta fyra smörgåsar till frukost vid 8.30-tiden, två med ost och marmelad och två med ägg och kaviar :d

Bajsdag :turd: glömde tanka igår men då sa bilen 90 km kvar att köra så jag tänkte att det var lugnt och parkerade. Idag sa den 50 km kvar och vägrade starta! :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
280
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023