För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan vad ni skriver :mad:
Hemma nu, vart hos kompis och käkat kebabpizza och kollat på idol. Typ första avsnittet jag såg :rofl: men tycker Martin var bäst :up: ingen alkohol för min del, kanske lyxar till det imorgon :laugh: nu ska jag ta en allergitablett jag fått av kompisen, hon har det för att sova, får se om det funkar bättre än mina sömntabletter som är slut. :cool:

Har sett klart filmen om Seretariat och den är fortfarande lika bra :love: Nu ska hundarna rastas sen väntar kudden :)

Ser på hästhoppning och äter mjölk med flingor. Har jag berättat hur mycket jag avskyr att slå in paket? :mad: (Det tog 1,5 timme men nu är alla förutom djurens paket inslagna.) Ska vakna om fem timmar så det bör strax vara sovdags.

Väntar på att vattencisternen som är nergrävd på grannens tomt ska bli full så jag kan stänga av elverket (gammal numera bebyggd åker ovanför min tomt så jag har självtryck i ledningarna). Grannen har djupborrat, ingen bra kombo med 10 pers i familjen och 3 hästar. Det har ju slumpat sig så att vattenfrågan här är deras livlina vid längre strömavbrott och långt gissar jag på att det blir, minst halva kommunen är strömlösa samt stora delar av grannkommunerna också.

Ligger och väntar på att det ska bli morgon :p Funderar på om man ska ligga kvar eller om det är lika bra att gå upp

Skickat iväg maken och hunden på jakt hos kompisar, själv ska jag skicka iväg den stora till storstan för shopping med kompisar och sen åka med den lilla på innebandy i lillstan. Eftersom de har samling 1,5 h innan match :meh: så tänker jag ta med mina böcker och sitta där och läsa och plugga. Jag saknar verkligen en bärbar dator, men jag skulle visst få en i julklapp... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
279
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈