För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Annie gick inte igenom besiktningen idag. Hennes ena trakt fram är lägre än den andra vilket ger henne en mindre rörelsestörning.
Säljarna ska ta ut hovslagare och fixa så mycket det går och sen ska hon besiktigas igen, på deras bekostnad, och om hon går genom då så köper jag henne.
Alltså gillande är inte för hela utan att dom ska försöka fixa till det och besikta om. Synd du inte fick med henne hem :( håller tummarna att hon går igenom nästa besiktning!

Annie gick inte igenom besiktningen idag. Hennes ena trakt fram är lägre än den andra vilket ger henne en mindre rörelsestörning.
Säljarna ska ta ut hovslagare och fixa så mycket det går och sen ska hon besiktigas igen, på deras bekostnad, och om hon går genom då så köper jag henne.

Håller tummarna för att det ska fungera!

Åt en massiv lunch på Riche med en hårt arbetande stylist-kompis

12298883_881213385307256_682020441_n.jpg

Kände därefter (pga väderleken) ett behov av irish coffe:

12292646_1089931767691758_375255106_n.jpg

Därefter fick jag (pga irish coffeen) feeling inne på Rodebjer :nailbiting:

Nu har jag trots stormen tagit mig hem och tänker styra upp mig själv inför kvällen

Senast ändrad av en moderator:
Fan, jag är hungrig och har inget som inte måste värmas utom några bananer hemma...och så är värmeljusen strax slut! Så jag måste åka in till stan och handla i stormen för att inte hungra och frysa ihjäl. Varför tänkte jag inte på det tidigare? :banghead:

Hemma hos oss, efter lite vattenpölshoppande i mjukbyxor och gympadojor på vägen hem :angel: tar och öppnar en av mina småflaskor vin :D

Hemma från staden. Bra att jag tog mig iväg men någon vidare värst kul tur var det inte. Nu ska jag hälla upp lite glögg och överrösta blåsten med julmusik.

Ska du köra hem idag så Ta Det Extra Lugnt! Tydligen blåsa och nysnö på G ;).
:heart

Kom precis hem. Jag har testat varenda dyngväglag från halv snöstorm i Jämtland (var Europavägen plogad? neeeh) till blöt vägbana nära hemmet där man ser hur frosten börjar bildas och det börjar snöa (dvs minusgrader). Dessa väglag gick då via grovt till lätt snöslask med rejäl mittensträng och ibland en bouquet av salt :meh:

Grus och sand har jag inte sett mycket av så det är väl någon jävel på Trafikverket som tappat bort dem :cautious:

Åh vilket antiklimax @Marita73 :( då är det bara att fortsätta hålla tummar tår och tassar för att allt går vägen :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
279
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst