Sv: Folks egna sanningar
Åh, jaaa
kommer ni ihåg tapetklister med jumper? den va ju asbra!
Åh, jaaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Autismspektrumet omfattar diagnoserna autism, Aspergers syndrom, atypisk autism och desintegrativ störning.
*ASG* Den var bra.Kor får flickkalvar och tjurar får tjurkalvar. (Iofs var det ett barn som trodde det men h*n var gammal nog att veta hur det ligger till).
OTDet finns människor som är helt övertygade om att elallergi existerar.
Det finns människor som är övertygade om att varannan veckas boende är bäst för barnen.
Det finns människor som är övertygade om att barfotahästar mår bättre än de hästarna som har skor.
Tänk om människor bara kunde tänka liiite kritiskt och ha lite kött på benen innan de på ett så övertygat vis köper någonting fullt ut.
Tapetklister under mina skor
Du är så mycket vackrare än vad du tror *sjunger*
Sjukt bra låt! Jag har båda deras skivor också
Kl
När min lillasyster gick på gymnasiet hade de varit på besök på en bondgård. Med gråten i halsen berättar hon sen för oss om det hemska djurplågeriet som pågick på gården. Någon hade nämligen kluvit alla kornas hovar på mitten, oklart varför.
Hon och en kompis hade uttryckt sin avsky men "ingen där lyssnade på oss"...
Jag har mjölkat en i vinter som hade 7, det var dock bara 4 som användes.och diskuterade om hur många spenar en ko har, om det är 4 eller 6. Kon fick 6 spenar
Döööör!Jo förstår ni, det är för att kor kissar genom spenarna!
I facket "Folks egna sanningar": Folk som tror att folk har trott att jorden är platt.Ne men allvarligt du vet att de inte var allt för länge sedan folk ansågs galna för att de sa sig veta att jorden var rund? Alla VET ju att jorden är platt och att man far över kanten om man seglar för långt.... Eller hur var de nu?
Det finns ganska mycket bevis för att elallergi inte finns, till exempel avsaknaden av immunologiska reaktioner o.s.v.Bara för att saker ännu inte är bevisat så tror ja man bör vara försiktig att uttala sig om saker som inte finns eller hur saker inte är först de finns tydliga bevis.
De finns inga bevis för att elallergi inte finns (säger dock inte att jag är säker på att det finns för det)
I facket "Folks egna sanningar": Folk som tror att folk har trott att jorden är platt.
Det fanns en och annan som förespråkade den världsbilden på typ 300-talet e. Kr. men de senaste ca. 1700-2200 åren har de allra flesta (vetenskapsmän och akademiker) varit tämligen övertygade om jordens icke-platthet. Vågorna har stundvis gått höga ang. andra grejer, som typ klotets storlek eller storleken på något annat eller vad som är universums mitt, men nä, inte rundheten.
Aha! Tyckte väl det blev lite konstigt.Sorry, jag missade inte:t i ditt första inlägg, så jag svarade på precis motsatsen av vad du skrev!