Föl bilder

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här kommer bilder på tre av våra fyra föl. Fyran ska plåtas men har inte haft tid!

wene0516.jpg

WENEZIA e. Don Primero-Warkant-Wendekreis

nasd0516.jpg

NASDAQ e. New Balance-Weltmeyer-Lanthan

dowj0516.jpg

DOW JONES e Don Charly-Bellini-Cyrano

Hälsn Ann

Stuteri Stubbäng

hej
vad kul! Han har en skjuten stjärn tror jag nog, sedan en nosbläs,snop och vit underläpp. Jag ska leta upp något framifrån kort. :D
Hur är ditt föl? Jag trodde att det skulle bli en Lambourghini föling till i natt, jättevaxproppar!!! Men icke! Inne på 8e vkana natten nu..puu..

*lånar knapp*

Grattis till alla fina föl! :D

Just nu känns det som en evig väntan som aldrig tar slut...på dygn 320 nu... :crazy:

He,he Mia R skulle definitivt besöka de som jag köpte hö av förr...de har shettis uppfödning(massor)...kan gissa mej till att det kryllar av sådana där små godingar där nu. :love:

Japp, kommer och stoppar bilen full så fort den kommit ut från verkstan. :D En bil blandat smågodis. :d ;)

Här kommer en helt färsk ny bild på Cruzader e: SantaCruz
Han är så gullig!
currebus4.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 674
Senast: ako
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 603
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 199
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18