Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mmm, kunde vara jättekul att se. Araber är så himla vackra och har alltid varit min favoritras så fråga inte mig varför jag har fastnat i halvblodsvärlden
Japp, det stämmer! En vacker mörkfux tittar fram under fölpälsen! Både hingsten och stoet hade ju anlag för just mörkfux, så det kunde inte bli nån annan variant av fuxfärgen. Men det är ju min favorit!
Njae..det kan jag väl inte påstå. Hon har fortfarande ont och haltar rejält om hon måste gå på hårt underlag. Hon ska stå på smärtstillande en vecka till så får vi se. Det mest akuta verkar vara avvärjt, men jag vet inte hur framtiden ser ut. Röntgen visade lindrig hovbenssänkning och ca 5 graders hovbensrotation, så blir det inte värre så ska det kanske gå att få henne bra igen...men hon har förbättrats väldigt långsamt och har det fortfarande jobbigt. Vi hoppas att allt ska bli bra!
Har tänkt varje dag att jag ska mäta honom...men jag glömmer det jämt...
Han är väl runt en meter sisådär...jag får väl mäta ordentligt.
Mamma är bara 147 cm, en ganska lagom liten madame!
Pappa Lovin är väl 155 om jag inte missminner mig!? Så det är svårt att gissa på storleken, det kan bli stor skillnad i höjd!
Hur stort är ditt sto?
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Kropp & Själ Jag kände mig mycket riktigt lite "blue" när jag kom till gymmet idag, men det löste sig snabbt med ett bra pass tillsammans med härliga...
Hästmänniskan Jag har gjort lite olika, men kommer ta hjälp med min ungponny. Ffa inkörning som jag inte har gjort innan :). Min förhoppning är dock...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.