Föl bilder

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mmm, kunde vara jättekul att se. Araber är så himla vackra och har alltid varit min favoritras så fråga inte mig varför jag har fastnat i halvblodsvärlden :rofl:

Japp, det stämmer! En vacker mörkfux tittar fram under fölpälsen! Både hingsten och stoet hade ju anlag för just mörkfux, så det kunde inte bli nån annan variant av fuxfärgen. Men det är ju min favorit! :banana:

Lånar svarsknapp.

Har äntligen fått hem min lille kille från djursjukhuset, tycker att han växt massor! :)
På bilden är han 11 dagar.
4.jpg

Länk: http://home.tiscali.se/osteby/Hastarna/Tromb/Bilder/11/4.jpg

Fler bilder finns på hemsidan!

Njae..det kan jag väl inte påstå. Hon har fortfarande ont och haltar rejält om hon måste gå på hårt underlag. Hon ska stå på smärtstillande en vecka till så får vi se. Det mest akuta verkar vara avvärjt, men jag vet inte hur framtiden ser ut. Röntgen visade lindrig hovbenssänkning och ca 5 graders hovbensrotation, så blir det inte värre så ska det kanske gå att få henne bra igen...men hon har förbättrats väldigt långsamt och har det fortfarande jobbigt. Vi hoppas att allt ska bli bra!

Usch vad jobbigt för er. :(
Men skönt att ni fått hem dom båda iaf och att det går åt rätt håll med stoet.
Håller tummarna för er i fortsättningen. :)

ÅÅH! Vad fin han är! Han kommer bli en riktig snygging! :love:
Vet du hur hög han är nu? Hur stor är mammsen? :)

Han fick 87788=38 och vann sin klass så jag är nöjd. Han fick bra kritik i alla fall.

Det var väl andra gången han hade grimma på sig (han har varit med mamma på betäckning tills nu) men han skötte sig faktiskt över förväntan! :D

Tack...

7:a på huvud-hals-bål-kors är väl inte jättebra men men. För mig är han världens vackraste ändå - precis som alla mina andra hästar ;) :D

Har tänkt varje dag att jag ska mäta honom...men jag glömmer det jämt... :p
Han är väl runt en meter sisådär...jag får väl mäta ordentligt.

Mamma är bara 147 cm, en ganska lagom liten madame! :)
Pappa Lovin är väl 155 om jag inte missminner mig!? Så det är svårt att gissa på storleken, det kan bli stor skillnad i höjd! ;)
Hur stort är ditt sto?

Här är min lilla gumma.Donnerfly-Good future,född 2003.Hon blir ljust fux på sommaren och chocklad färgad på vinter :D,,

juli 2003:
charline%20fly%2044.jpg

juli 2003
charline%20fly%20545.jpg

November 2003
img_2655.jpg

Juli 2004
img_5045.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 676
Senast: ako
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 603
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 199
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar