Föl bilder

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag kan inte lägga ut bilder på mina föl, har ingen sida att länka till. Men Cissiny har tagit bilder på dem, så om ni vill se så gå in på hennes hemsida och titta, föl i Helsingborg. :love:. Hon är verkligen duktig på att fota!!!! :bump:

Ja det var faktiskt din travarmärr jag var nyfiken på...eftersom jag hållit på med trav förr så blev jag lite nyfiken.Hon ser jättefin ut! ;) :D

visst var det en skön still ;) hon kör hårt med skolor över marken så jag undrar om hon tror att hon är en lipizanare :D

bara hon inte gör likadant när jag sitter på sen :crazy: :D

hur är det med ditt lilla charm troll? :)

Jo tack. Det är bara bra.
Har nyss varit och hälsat på dom, på betet. :)
Jag har nog inte riktigt fattat ännu att han verkligen är min. Min lilla fölis som jag ska få uppfostra,rida in osv.
Så som man längtat efter en fölis... :love: :love:

Queen är nog lika lycklig hon med. :love:

Hennes pappa är inte dum alls!ABC Fright var en hingst jag hade ett öga på förr... :)

ååå WENEZIA hade man inte haft nåt emot!! :love:
Ska de säljas eller vara kvar?

Tack, ja hon är jättefin! Vi försöker alltid sälja ett par föl varje år, annars blir det alldeles för många unghästar som ska tas hand om. Vi har inte bestämt exakt vilka som ska säljas eller behållas, beror lite på intresse också. Har haft några som är intresserade av några av fölen men inget är bestämt än.

Ska försöka lägga in lite mer aktuella kort på hemsidan men vädret är inte riktigt fotovänligt just nu. Blöta fölungar är visserligen snygga i linjerna men lite sol skadar inte. Håll koll på hemsidan eller maila mig direkt för mer info om du vill.

Hälsn Ann

Stuteri Stubbäng

Hon når precis upp till min armhåla (vilket ju inte är så högt eftersom jag är kort :D).
Nä, allvarligt talat, hon är lite drygt 120 cm (123 ca) över manken och lite till över rumpan och lite drygt 1 månad. Jag håller tummarna för att hon INTE ska bli så stor 165 cm räcker gott åt lilla mig...

Fölen var verkligen kanonfina! :D Det var jättekul att fota dem, och ärligt talat - bilderna gör dem inte riktigt rättvisa. De var bättre än bilderna visar. Även om de för dagen inte ville visa annat än galopp :rofl:

Ska svara på ditt pm nu :)

Mvh Cissi

Tack!
Och tack Rosella för den superfina bilden!!! :love:
Du är ju en stjärna som fotar så mycket fint!
Vad söta de är tillsammans! :love:

Grimman och Knyttet, om ni vill se bild på pappan till Ramsa (Fire ox) så kan jag försöka lägga in en bild på honom. Ska bara leta upp en och se hur man gör :confused:

Det var så lite så. Säg till om du vill ha hjälp med bild på Fire! Kan ju alltid lägga in den med om du vill. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 676
Senast: ako
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 603
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 199
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar