Förstorat texten i smsen på något vis, hur ändrar jag tillbaks?!

OutOfService

Trådstartare
Jag har en samsung galaxy S4 och på något vis har jag lyckats göra så att texten i smsen är brutalt stor, men jag fattar verkligen inte hur ändrar tillbaks?! För jag vet inte ens hur jag lyckades göra så att att det vart såhär..


Något snille som kan hjälpa mig?!
 
Sv: Förstorat texten i smsen på något vis, hur ändrar jag tillbaks?!

sådär blir det på min xperia också ibland ( ganska ofta) men det börjar med normalt smått o blir som förstorningsglasstort ...bara att gå tillbaka till förstasidan o börja om typ ...går inte alltid att bara radera
 
Sv: Förstorat texten i smsen på något vis, hur ändrar jag tillbaks?!

Fast min är sån nu konstant, så fort jag öppnar en sms-konversation är texten megastor. Hjälper inte att backa tillbaks, inte starta om telefonen, inte grundinställa tillbaks till ursprungs inställningarna..
 
Sv: Förstorat texten i smsen på något vis, hur ändrar jag tillbaks?!

Om du går in under SMS/inställningar så finns en bock-ruta vid "Ändra textstorlek med volymknappen" ibockad eller inte?

Annars, bocka i, ändra, gå tillbaka till inst. Ta bort bocken.
 
Sv: Förstorat texten i smsen på något vis, hur ändrar jag tillbaks?!

Jag har en samsung galaxy mini och jag kan ändra storleken på texten i sms:en på samma knapp som jag höjer/sänker ljudet.
 
Sv: Förstorat texten i smsen på något vis, hur ändrar jag tillbaks?!

Om du går in under SMS/inställningar så finns en bock-ruta vid "Ändra textstorlek med volymknappen" ibockad eller inte?

Annars, bocka i, ändra, gå tillbaka till inst. Ta bort bocken.


Åååååhh jag skulle nästan kunna skriva en hel kärleksförklaring till dig nu!! :love: :D TACK, det hade jag aldrig hittat själv :p


:bow::bump::bow::bump:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 047
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag är så ledsen och besviken över mig själv för jag lyckats bli rädd för något som jag tyckte var så kul innan. Jag minns att jag bara...
Svar
15
· Visningar
1 362
Senast: zarmino
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 584
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 444
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp