Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande! Vad har du köpt för något? jag trodde du hade tre på pappret redan? Är Chatsi såld?Merida fortsätter hänga på sitt höstbete. Råkade köpa en ny häst idag, så nu har jag 3, dvs 2 för många! Hon får nog vila lite till...
Hon gör det bästa av situationen. Visa bifogad fil 58556
Spännande! Vad har du köpt för något? jag trodde du hade tre på pappret redan? Är Chatsi såld?
Merida fortsätter hänga på sitt höstbete. Råkade köpa en ny häst idag, så nu har jag 3, dvs 2 för många! Hon får nog vila lite till...
Hon gör det bästa av situationen. Visa bifogad fil 58556
Hennes utställningskarriär började ju bra (se citatet)Min lilla sötnöt Hippotekets Rimini gjorde utställningsdebut på annandag påsk.
Och trots att hon för dagen var rätt mycket högre bak än fram lyckades hon skramla ihop 5x8=40p och guld!
Visa bifogad fil 13238
Min drar också bara 135 i täcken. Jag har inte ens tänkt på att jag faktiskt kan kolla på ponnytäcken. Tack för tipset . Tror det är läge att mäta min igen nu också. Upplever att han vuxit en del, men han har dock inte jättemycket manke.Vad ovärdigt det är att det här får ett eget inlägg men min Liten är nu är 167 cm nu. Vi mätte igår. Först såg han stor ut men han gillar inte mätkäppen så han sjönk undan från den. Först var han 164 men vi fick mäta om... Det är dock möjligt att han är någon ytterligare cm men vi pressade inte och mätte en tredje gång. Han är åtminstone 5 cm större än jag förväntat mig. Så jag är just nu väldigt nöjd med hans storlek, eftersom han bara drar 135 i täcken kan jag köpa billigare täcken, "på ponnyavdelningen" hästmotsvarigheten till barnavdelningen alltså.
Platina var 163 som 3-åring. Hon är 170 +- nu. Även Hedwig var 163 som 3-åring. Blev 166.Vad ovärdigt det är att det här får ett eget inlägg men min Liten är nu är 167 cm nu. Vi mätte igår. Först såg han stor ut men han gillar inte mätkäppen så han sjönk undan från den. Först var han 164 men vi fick mäta om... Det är dock möjligt att han är någon ytterligare cm men vi pressade inte och mätte en tredje gång. Han är åtminstone 5 cm större än jag förväntat mig. Så jag är just nu väldigt nöjd med hans storlek, eftersom han bara drar 135 i täcken kan jag köpa billigare täcken, "på ponnyavdelningen" hästmotsvarigheten till barnavdelningen alltså.
Platina var 163 som 3-åring. Hon är 170 +- nu. Även Hedwig var 163 som 3-åring. Blev 166.
Men jag vet att jag tittade på en 3-åring innan jag köpte Hedwig som var 159 i mkh. Tyckte den var lite för liten så gick inte vidare. Såg resultat från kvaliten året efter. Då var den 158 i mkh.
Hur hög är han nu?Åh det ger lite hopp om min lille ponnyhäst. Jag hoppas han orkar över 165
Hur hög är han nu?
Det var ju en kvinna från Tyskland som ville köpa Platina när hon var tre år men krävde att”hon var tvungen till att bli minst 170”.
Uppfödaren bara..eeh Det kan man ju inte garantera. Hon var nog 165-166 när jag köpte henne som fyraåring. (3.5 åring) Hon har växt långsamt hela tiden. Lagom nu.❤
Han blir säkert runt 170. Det är ju bara bra att de växer långsamt.163,5 sist jag kollade
alltså han växer säkert -mamma/syskon är runt 168-170, och när han var föl trodde uppfödaren att han skulle bli stor (rätt intressant att läsa kommentarerna på fölbilder på Facebook ), men stundtals ser han ut att inte växa alls utan som att han bara tänker vara en liten fluffig knubbis